مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یازدهم آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی تاکستان گفت: مأموران پاسگاه نیکوئیه این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ عزیزی افزود: در بازرسی ماموران از این خودرو ۱۰۱ عدد هندزفری بلوتوث دار خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به ارزش حدود ۴۰۰ میلیون ریالی کالا‌های کشف شده بیان داشت: در همین زمینه یک نفر دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

سارق با خودروی سرقتی در دام پلیس تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ در حال گشت زنی در شهر تاکستان متوجه تردد یک خودرو با پلاک مخدوش می‌شوند که پس از استعلام بعمل آمده از مرکز فرماندهی کنترل مشخص شد این خودرو چند روز قبل از یکی از استان‌های همجوار به سرقت رفته است.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه راننده پس از دستور توقف متواری شد، افزود: سارق به همراه خودرو طی مسافتی تعقیب و گریز پلیس متوقف شد.

او گفت: در بازجویی‌های انجام شده، متهم به سرقت خودرو از استان تهران اعتراف و متعاقبا مالک خودرو شناسایی و خودرو به او تحویل داده شد.

دستگیری قاچاقچی مسافرنما

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: مأموران یگان امداد هنگام گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری در محور قزوین-زنجان به مسافر یک دستگاه اتوبوس که از تهران به سمت یکی از استان‌های غربی در حال حرکت بود، مشکوک شدند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران پس از بازرسی وسائل همراه او یک کیلوگرم شیشه کشف کردند.

او اضافه کرد: متهم پس از بازجوئی‌های به عمل آمده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.