فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: انواع کالای قاچاق از ۲ دستگاه تریلی با ارزش حدود ۶۰ میلیارد ریال در جاده‌های این استان کشف شد.

سردار جلیل موقوفه‌ئی فرمانده انتظامی استان سمنان شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هدف برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز در پی اقدامات اطلاعاتی و فنی طی ۲ عملیات جداگانه به ۲ دستگاه تریلی در محور‌های اصلی استان سمنان مظنون و نسبت به متوقف کردن آنها اقدام کردند.

وی به بازرسی بار خودرو‌ها و کشف مقادیر زیادی لوازم آرایشی و بهداشتی ورزشی و لوازم و قطعات خودرو غیر مجاز و قاچاق اشاره و اضافه کرد: کارشناسان ارزش محموله‌های کشف شده را حدود ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار موقوفه‌ئی با اشاره به دستگیری سه نفر در این زمینه بیان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد جامعه وارد خواهد کرد و پلیس در راستای وظایف قانونی خود با تمام توان در برابر قاچاقچیان ایستاده و اجازه نخواهد داد تولیدات داخلی تحت الشعاع افراد سودجو قرار بگیرد.

کشف ۲ خودروی سرقتی در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: ۲ دستگاه سواری پراید و پیکان وانت مسروقه با هوشیاری مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ آزادی شاهرود کشف شد.

سرهنگ علیرضا شائینی اظهار کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ آزادی شهرستان شاهرود، حین گشت زنی به ۲ دستگاه سواری پراید و پیکان وانت که به صورت بلاصاحب رها شده بود مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه پس از استعلام مشخصات خودرو مشخص شد هر دو وسیله نقلیه سرقتی است افزود: خودرو‌ها به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ شائینی با اشاره به تحقیقات خاص پلیسی و استفاده از تجهیزات هوشمند برای شناسایی سارق یا سارقان، اضافه کرد: ۲ نفر سارق توسط ماموران شناسایی و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.