سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام بیست و سومین دوره طرح ازدواج دانشجویی در همدان

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی استان همدان از آغاز ثبت نام بیست و سومین دوره طرح ازدواج دانشجویی در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت‌الاسلام علی‌محمد عباسی،  دبیر ستاد ازدواج دانشجویی استان همدان در همدان از آغاز ثبت نام بیست و سومین دوره ازدواج دانشجوئی تحت عنوان «همسفر تا بهشت» در همدان خبر داد.

 

دبیر ستاد ازدواج دانشجوئی استان همدان با بیان اینکه ذات وجودی ازدواج، آرامش روح و جان است افزود: تشکیل زندگی در پرتو تعالیم دین مبین اسلام سنت پیشوایان است

 

او افزود: از همین رو، ستاد ازدواج دانشجویی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با طراحی و برنامه ریزی با هدف ترغیب قشر فرهیخته دانشجو به ازدواج بهنگام، آگاهانه، آسان و پایدار بستر فرهنگی آموزشی مهارت‌های همسر داری در سرآغاز زندگی زوج‌های جوان در جوار مضجع شریف امام رضا (ع) فراهم آورده است.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی استان همدان گفت: اولین گام برای شرکت در طرح ملی همسفر تا بهشت ثبت نام الکترونیکی زوجین دانشجو در سایت ازدواج دانشجویی به نشانی ezdevaj.nahad.ir و basu.nahad Ir است.

عباسی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ثبت نام در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی ۳۰ آذر ماه است ادامه داد: درصورت استقبال بیشتر دانشجویان و درخواست دبیران استانی و موافقت معاونت فرهنگی مهلت ثبت نام تمدید خواهد شد.

او با بیان اینکه ملاک شرکت در طرح ملی همسفر تا بهشت، استاد یا دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در زمان عقد است گفت: تنها زوجینی که حداقل یک نفر از آن‌ها دانشجو بوده و تاریخ رسمی عقد آن‌ها در فاصله زمانی ۱ فروردین ۱۳۹۷ تا ۳۰ آذر امسال باشد مجوز ثبت نام در سامانه را خواهند داشت.

عباسی ادامه داد: در مواردی که هر دو زوج دانشجو باشند لازم است فقط یک از آن‌ها به عنوان داوطلب اصلی در سایت ثبت نام کنند، امکان ثبت نام دانشجویانی که ازدواج مجدد کرده‌اند در سامانه ازدواج وجود ندارد، مگر اینکه هر دو نفر زوجین در سنوا ت قبل به جشن ازدواج دانشجویی اعزام نشده باشند.

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی ادامه داد: در این صورت ستاد استانی پس از تایید این مورد با نامه نگاری با ستاد مرکزی اقدام نموده تا در صورت صلاحدید اعزام و ثبت نام این زوج‌هایی که مجدد ازدواج کرده اند میسر شود.

عباسی بیان کرد: دانشجویانی که در دو سال گذشته تاریخ رسمی عقد آن‌ها ثبت شده و سال‌های گذشته در طرح ملی همسفر تا بهشت شرکت نکرده‌اند می‌توانند با هماهنگی و مکاتبه دبیرخانه استانی ازدواج و یا دفاتر نهاد دانشگاه‌ها در طرح شرکت نمایند.

عباسی ادامه داد: زوجین دانشجو پس از ثبت نام در سامانه ازدواج دانشجویی و تایید مدارک از سوی دفتر نهاد دانشگاه می‌بایست پس از اعلام نهاد نماینگی اقدام به انتخاب کاروان کرده و در تاریخی که انتخاب نموده‌اند به مشهد مقدس مشرف شوند.

مدارک لازم جهت ثبت نام در طرح همسفر تا بهشت اصل عقدنامه، اصل شناسنامه زوجین، اصل کارت ملی زوجین، اصل کارت دانشجویی است.

 نهاد نمایندگی تنها هزینه‌های اسکان، پذیرایی و برنامه‌های فرهنگی آموزشی را بر عهده دارد و کلیه هزینه‌های ایاب و ذهاب به عهده دانشجویان است.

شمار تماس ۳۸۲۶۱۰۳۸-۰۸۱ جهت پاسخگویی به سوالات مرکز پیام طرح همسفر تا بهشت همه روزه از ساعت از ۸ الی ۱۶ آماده پاسخگویی به سوالات دانشجویان است.

انتهای پیام/ا

 

ثبت نام بیست و سومین دوره طرح ازدواج دانشجویی در همدان آغاز شد

 

 

 

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.