رئیس ثبت احوال شهرستان همدان از کاهش ولادت در شهرستان خبر داد.

کاهش ولادت در شهرستان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین محمدی، رئیس ثبت احوال شهرستان همدان با بیان اینکه در ۶ ماهه امسال ۵ هزار و ۲۴۹ ولادت در شهرستان به ثبت رسیده است، گفت: در مقایسه با پارسال ۲/ ۱۹ در صد کاهش داشته است.

او با اشاره به اینکه مهلت ثبت ولادت ها ۱۵ روز است افزود: که ۹۹/۹درصد از کل ولادت‌های ثبت شده در مهلت و ۱۵ روزه انجام شده است.

رئیس ثبت احوال شهرستان همدان افزود: ازکل ولادت‌های به ثبت رسیده ۲ هزار و ۷۱۵ نفر پسر و ۲ هزار و ۵۳۴ نفر دختر بوده است.

محمدی با اشاره به اینکه امسال به ازای هر ۱۰۷ پسر ۱۰۰ دختر متولد شده است، ادامه داد: به طور متوسط درهر شبانه روز ۲۸ نوزاد متولد شده است.

او گفت: بیشترین فرزندآوری در این مدت مربوط به گروه سنی ۳۴ تا ۳۰ بوده است.

رئیس ثبت احوال شهرستان همدان با بیان اینکه در ۶ ماهه امسال ۲ هزار و ۳۳۶ واقعه فوت به ثبت رسیده است گفت: از این تعداد هزار ۳۷۴ نفرمرد و ۹۶۲ نفر زن بوده است که نسبت به سال گذشته ۱۲ در صد افزایش داشته است.

محمدی گفت: بیشترین علت مرگ ومیر‌ها مربوط به بیماری‌های قلبی و عروقی که ۷۲۸ مورد ۲/۳۱ در صد از کل فوتی‌ها را به خود اختصاص داده است.

او ادامه داد: بیشترین مرگ و میر‌ها مربوط به سنین ۸۰ تا ۸۴ سال بوده است.

رئیس ثبت احوال شهرستان همدان با بیان اینکه در ۶ ماهه امسال ۲ هزار و ۸۴۹ مورد ازدواج به ثبت رسیده است افزود: از این تعداد ۸۸۴ مورد منجر به طلاق شده است.

محمدی گفت: به ازای هر ۳ و نیم ازدواج در استان یک مورد طلاق داشته ایم.

انتهای پیام /ب

 کاهش ثبت ازدواج در شهرستان همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.