سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معیشت و رفاه مردم باید مدنظر مسئولان باشد

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: معیشت و رفاه مردم باید مدنظر مسئولان باشد و با ذخیره کافی کالاهای پرمصرف، از کمبود های احتمالی پیشگیری کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۸ آذر ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: مسئولان باید شجاعانه کاستی‌ها و معایب افزایش قیمت بنزین را بپذیرند و در رفع آن تلاش کنند.
 
او افزود: اصلاح قیمت بنزین بهانه‌ای برای گرانی کالا‌های پرمصرف مردم نشود و مسئولان باید با نظارت‌های دقیق بر بازار و تأمین کالا‌های اساسی، جلوی سودجویی‌های برخی افراد فرصت طلب را بگیرند.

نکونام اضافه کرد: معیشت و رفاه مردم باید مدنظر مسئولان باشد و با ذخیره کافی کالا‌های پرمصرف، از کمبود‌های احتمالی پیشگیری کنند.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به فتنه آبان ۹۸ ادامه داد: این قائله از پیش طراحی شده بود و به بهانه گرانی بنزین در کشور اجرا شد تا منافع دشمنان از جمله عربستان و آمریکا تأمین شود و مردم را به گمراهی بکشانند؛ البته مردم باید مطالبات خود را از راه‌های قانونی پیگیر باشند و از مسئولان هم جواب بخواهند.
 
نکونام همچنین از مدیران خواست متناسب با نیاز‌های جامعه تصمیم بگیرند تا کشور دچار هزینه‌های اضافی و برای دشمنان هم فرصت سازی نشود.

او گفت: دشمنان مدت‌ها پیش با تحریم‌های سنگین اقتصادی، خروج از برجام، ناامن سازی داخل کشور و آشوب سازی در عراق علیه ایران، کلید فتنه ۹۸ را تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی زده بودند، اما به فضل الهی، با درایت رهبری مقام معظم انقلاب و بصیرت مردم بار دیگر این فتنه تار عنکبوتی کمتر از ۴۸ ساعت خنثی شد، اما بدانید دشمنی‌ها ادامه دارد و نباید غافل بود.

نکونام به روز مجلس و هشتاد و دومین سالروز شهادت سید حسن مدرس ظلم ستیز نستوح و حق مدار بصیر هم اشاره و اضافه کرد: او مظهر ظلم ستیزی در مجلس بود، به طوری که رضا شاه را به ستوه آورد و شجاعانه مقابل ظلم زمان ایستاد و امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم باید سید حسن مدرس را الگوی خود قرار دهند.

خطیب نماز جمعه شهرکرد، انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال را هم یادآور شد و افزود: حساسیت این دوره از انتخابات بسیار بیشتر از ادوار گذشته است و مراقب باشید نمایندگانی به مجلس بروند که بصیر، مومن، ظلم ستیز و نماد آبروی جامعه اسلامی ایرانی باشند.

وی به روز جهانی فلسطین هم اشاره کرد و گفت: رژیم منحوس صهیونیستی ننگ جامعه بشریت است و باید به زودی رخت بربندد و جمهوری اسلامی ایران افتخارش این است که از مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کند و به خود می‌بالد که در این راه موفق بوده و دفاع از مسلمانان مظلوم وظیفه همه ملت‌های بیدار است.

انتهای پیام/ز

مسئولان معایب افزایش قیمت بنزین را بپذیرند و در رفع آن تلاش کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.