خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: تکریم مردم باید همیشه در اولویت باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۰ آبان ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: مسئولان باید همیشه در کنار مردم باشند و تکریم آنان باید در اولویت باشد.

اوبا تأکید بر توجه به خط دهی‌ها و سفارشات امام خمینی (ره) گفت: پیروی از ولی فقیه، جامعه را به مسیر متعالی خود می‌رساند.

نکونام افزود: مردم داری سفارش انبیاء، ائمه معصومین (س) و حضرت امام خمینی (ره) بوده است، پس با رضایتمندی و تکریم مردم باید حرکت اسلامی و انقلابی تداوم پیدا کند.

او اضافه کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری تأکید نمودند، با مردم در اجتماعات حضور داشته باشید، به خواسته‌های آنان توجه کنید تا مردم حامی داشته باشند و نظام هم با حمایت مردم به اهداف خود برسد.

نکونام با اشاره به نقش نماز جماعت بر تقویت اتحاد بین مسلمانان گفت: حضور مسلمانان در نماز‌های جماعت نشان از وجود مؤمنان مجاهد دارد که به معنای واقعی در صحنه جهاد حضور دارند.

او افزود: در کشور‌هایی همانند عراق و لبنان گروه‌هایی با حمایت عربستان تلاش می‌کنند با فریبکاری تجمعات دروغین تشکیل دهند تا انسجام و اتحاد مسلمانان خدشه دار شود، اما وظیفه شما مردم این است که با حضور پر شور در نماز‌های جماعت توطئه‌های دشمنان را خنثی کنید.

نکونام با اشاره به فرارسیدن ۱۳ آبان ماه گفت: استکبارستیزی و طاغوت ستیزی بسیار در قرآن مورد توجه قرار گرفته است و این مبارزه با طاغوت همواره مورد تأکید است.

او ادامه داد: ۱۳ آبان ماه یادآور رشادت دانش آموزان و دانشجویان شهیدی است که با یورش مأموران شاه به شهادت رسیدند.

نکونام اضافه کرد: با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران از سوی دانشجویان پیرو خط امام به تمامی توطئه‌های آمریکا، پایان داده شد.

انتهای پیام/ف

تلاش بیش از پیش مسئولان برای رفع مشکلات مردم

برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار