سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سپاه، ولی عصر (عج):

دیدار با رهبر معظم انقلاب ماموریت‌های آینده بسیج خوزستان را ۲ چندان می‌کند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه، ولی عصر (عج) گفت: دیدار با رهبر معظم انقلاب ماموریت‌های آینده بسیج استان را ۲ چندان می‌کند و بسیجی مطالبه گر از خواسته‌های جدی رهبرمعظم انقلاب است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ‌کننده سپاه، ولی عصر (عج)  گفت: دیدار با رهبر معظم انقلاب ماموریت‌های آینده بسیج استان را ۲ چندان می‌کند؛ ایشان در سخنان خود از ملت فهیم ایران برای حضور پرشور در صحنه‌های مختلف انقلابی به رغم توطئه‌های دشمن، تقدیر و تشکر کردند.

او افزود: بسیج  مدرسه عشق و معلم این مدرسه رهبر معظم انقلاب است و  بسیجیان باید تکالیف خود را به خوبی انجام داده و نسبت به رفتار خود با مردم دقت لازم را داشته باشند و بسیجی مطالبه گر از خواسته‌های جدی مقام معظم رهبری است.

سرهنگ حاجتی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب خواستار آن بودند تا از بسیج برای لحظه‌های خاص، به خوبی نگهداری شود و بسیجیان در هر زمان و مکان آمادگی بالایی داشته باشند که در این رابطه بر تقویت ارتباط با مساجد تاکید فراوان داشتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه، ولی عصر (عج) با بیان اینکه بسیج در بحران‌هایی نظیر سیل، بیابان زدایی، زلزله و امنیت همواره در کنار مردم بوده و در جهت خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد تصریح کرد: بسیج در هر نقطه‌ای که مردم نیاز به کمک داشته باشند، حضور دارد چرا که این نیرو‌های پای کار انقلاب خدمت به مردم را از رسالت‌های خود می‌داند.

این مقام مسئول در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، مسیر را مشخص کرده اند و ما نیز اصولی را که ایشان در این بیانیه پیرامون بسیج نام برده اند را بین تمامی دستگاه‌ها و رده‌های مختلف بسیج و سپاه ابلاغ کرده تا ساری و جاری شوند.

انتهای پیام/م

توجه به برنامه های بسیج در خوزستان

برچسب ها: سپاه پاسداران ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.