فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: بسیج به عنوان عصاره ملت از دل ملت برخواست و برای حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی به صورت گمنام در صحنه‌ها حضور داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: با توجه به تدابیر گران‌سنگ امام، بسیج به عنوان عصاره ملت از دل ملت برخواست و برای حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی به صورت گمنام در صحنه‌ها حضور داشت و از اقشار مختلف به صورت داوطلبانه در آن حضور دارند که یکی از شاخصه‌های مهم بسیج است.

او افزود: امروز که به نام اقتدار بسیج است با اقتدا به شهدا جمع شده‌ایم تا دوباره آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب، عربستان مزدور و همه کسانی که بدخواه جمهوری اسلامی هستند بدانند بسیج همچنان محکم و استوار در صحنه انقلاب اسلامی حضور دارد.

سردار شاهوار پور با اشاره به اینکه ما همواره بسیج را از جنس مردم می‌دانیم که با خدمت به مردم این مسیر باید ادامه پیدا کند بیان داشت: مردمی بودن بسیج از دیگر شاخصه‌های این نهاد مقدس است.

سپاه ولیعصر خوزستان تصریح کرد: در بخش خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی ما همواره در کنار مردم بودند که نمونه بارز آن در دوران سیل است که خالصانه به مردم خدمت کردند و در قضایای اخیر نیز بسیجیان دلاور در کنار نیروی انتظامی در برابر فتنه‌گران مردانه ایستادند.

انتهای پیام/م

حضور گمنام بسیج در همه صحنه ها

برچسب ها: بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.