مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت:دشمن اکنون دنبال آسیب زدن از حوزه اقتصاد به انقلاب است

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و الملسمین عبدالرضا رستگار مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: کلید حل مشکلات کشور تفکر بسیجی و توکل بر خدا است.

او با بیان اینکه توانایی نظامی و سیاسی انقلاب به مرز بازدارندگی رسیده است و دشمن یارای مقابله در این حوزه با کشور را ندارد افزود: دشمن اکنون دنبال آسیب زدن از حوزه اقتصاد به انقلاب است. این مساله نیز به خاطر جدی نگرفتن فرامین رهبر انقلاب در سال‌های گذشته است. اگر مسئولان مساله اقتصاد و رونق اقتصادی را اولویت می‌دادند اکنون کید‌های دشمت بی اثر بود.

حجت الاسلام رستگار بیان داشت: تنها راهکار پیشرفت اقتصادی و ایمن سازی اقتصادی، مدل اقتصاد مقاومتی است و اگر این الگو را در اقتصاد داخلی و خارجی و براساس واقعیات پیاده سازی کنیم، تکانه‌ها و ضربه‌های دشمن خاصیت خود را از دست می‌دهد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: بسیج در سال‌های اخیر مبتنی بر فرمان رهبری مبنی بر مقاوم سازی اقتصاد در این حوزه ورود کرده و در سال‌های اخیر موفقیت‌های مناسبی را کسب کرده است و تاریخ انقلاب گواه زنده مبنی بر این است که هر کجا و هر زمان به بسیج و تفکر بسیجی میدان دادیم موفق بودیم. اکنون در حوزه اقتصاد یکبار دیگر باید به این تفکر برگردیم.

انتهای پیام/م

توجه به مسئله اقتصاد مقاومتی در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.