سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمهور در بازدید از مناطق زلزله‌زده سراب و میانه:

مردم مناطق زلزله‌زده نگران نباشند/ بازسازی و مقاوم‌سازی خانه‌ها در دستور کار است

روحانی درجمع مردم مناطق زلزله زده گفت:دولت تا آخرین لحظه بازسازی مناطق زلزله زده درکنار مردم خواهدبود لذا مردم نگران نباشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز حسن روحانی رئیس جمهور درجمع مردم مناطق زلزله زده شهرستان میانه گفت:  کشورمان ازجمله کشورهایی است که روی خط زلزله قرار داردو باید مسکن ها به گونه ای ساخته شود که مقاوم باشد و مردم نگرانی نداشته باشند.

روحانی با تاکید بر اینکه دولت به همه وعده‌های وام و مبالغ بلاعوض به زلزله‌زدگان عمل می‌کند، اظهار کرد: کمک‌های مرمت یا احداث ساختمان‌ها ان‌شاالله به موقع انجام می‌شود و ساختمان‌ها تا اواخر امسال و یا اوایل سال آینده تحویل مردم این روستا‌ها می‌شود.

او با بیان اینکه مشکل شما را مشکل خود می‌دانیم، افزود: از ساعات اولیه زلزله همه گروه‌های امدادی اعم از هلال احمر، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در منطقه حضور یافتند.  استاندار به ما گفتند، ساعت ۲.۱۷ که زلزله رخ داده از ساعت ۳ صبح نیرو‌های امدادی در منطقه حاضر شدند که این جای تشکر دارد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ما  تا پایان در خدمت مردم خواهیم بود، گفت: خانه‌هایی که احداث می‌شود، باید به گونه‌ای باشد که در زلزله احتمالی بعدی دچار آسیب نشود. این زلزله ۶ ریشتری بود و باید ساختمان‌ها برای زلزله‌های احتمالی بزرگ‌تر آماده شده و مقاوم شوند تا مشکلی پیش نیاید.

او با بیان اینکه آذربایجان همیشه در خط مقدم دفاع از ایران بوده و همه شهرها از تبریز تا میانه و سراب در این خط مقدم نقش برجسته‌ای ایفا کردند، تصریح کرد: ما خادم شما هستیم و در حد توان به شما خدمت می‌کنیم. از هیچ چیز دریغ نمی‌کنیم و معتقدم باید در همه روستاهای ایران ساختمان‌ها مقاوم‌سازی و یا بازسازی شوند از بنیاد مسکن می‌خواهم همه خانه‌هایی که مشکل دارند را در اولویت رسیدگی قرار دهد.

روحانی مردم آذربایجان را مردمی مقاوم و پیشرو عنوان کرد و ابراز داشت: مردمی که همیشه در کنار انقلاب بوده و در دفاع مقدس بودند و الان هم در کنار رهبری، از شرف و ناموس و کشورشان ایران دفاع و پاسداری می‌کنند.

 


بیشتر بخوانید:رئیس جمهور از مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی دیدن کرد


انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
حالا که فعلا همه ملت ایران نگرانند.
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنتتتتتت میخواااااییییییمممممممممممممممممممممممممم