سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجریان انتخابات بی‌طرفی و قانون‌مداری توجه ویژه داشته باشند

استاندار کرمانشاه گفت: مجریان انتخابات باید به اصل بی‌طرفی و قانون‌مداری توجه ویژه داشته باشند قانون‌مداری، قانون‌پذیری، سلامت انتخابات و بی‌طرفی برای ما اهمیت ویژه دارد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه، اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره به صیانت از آرای مردم تاکید کرده‌اند و رئیس جمهور و وزیر کشور هم مجریان را به اصل بی‌طرفی در انتخابات دعوت کرده‌اند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همگی باید بر مدار قانون حرکت کنیم، گفت: در استان کرمانشاه نیز از مجریان انتخابات می‌خواهیم تمام تلاش خود را برای اصل بی‌طرفی و قانون‌مداری به‌کار گیرند و فرمانداران و بخشداران باید به این مهم توجه کنند.

او بر لزوم ایجاد شرایط مناسب برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: مردم در تمامی صحنه‌ها و انتخابات همواره دلبستگی و تعصب خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده‌اند و مشارکت حداکثری مردم موجبات اقتدار هر چه بیشتر کشور را فراهم می‌کند.

استاندار کرمانشاه گفت: مجریان انتخابات باید با رعایت اصل بی‌طرفی و قانون‌مداری تلاش کنند تا هر چه بیشتر زمینه حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم کنند، زیرا مشارکت گسترده و حداکثری مردم نشانه اقتدار نظام است.

او بیان کرد: نقشه راه انتخابات حق‌الناس بودن رای مردم است و مشارکت گسترده سبب ایجاد وحدت و انسجام ملی می‌شود قانون‌مداری، قانون‌پذیری، سلامت انتخابات و بی‌طرفی برای ما اهمیت ویژه دارد.

انتهای  پیام/ز

 

نقشه راه انتخابات حق‌الناس بودن رای مردم است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.