سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویسی: هنوز مشکلات سالنمان بر طرف نشده است/ تا زمانی که کار به نیمکت‌ها نکشد عملکرد خوبی داریم

سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذر شهر گفت: هنوز مشکل سالن مان بر طرف نشده و ممکن است بر طرف نشود.

سیامک ویسی سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذر شهر در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی روز گذشته تیمش با مهرام تهران گفت: بازی سختی برای ما بود زیرا مهرام تیم پر مهره و قدرتمندی است و ما هم تلاش کردیم تا بتوانیم در این بازی برنده باشیم ولی بازیکنان مهرام همان طور که گفتم با ما قابل قیاس نیستند با این حال هر چه داشتیم به کار گرفتیم و در کوارتر پایانی زورمان به حریف نرسید. 

او درباره شرایط هماهنگی بازیکنان داخلی و خارجی اش بیان داشت: شاید هماهنگی نباشد ولی این که هم دیگر را قبول کنند برای هر ۲ طرف سخت و سنگین است و تلاش می کنیم ارتباط را ایجاد کنیم تا تیم به شرایط ایده آل برسد، کار سخت و دشواری است و اگر انجام شود به شرایط خوبی می رسیم. 

ویسی در پاسخ به این سوال که چرا توفارقان در بازی هایی که برنده شده است خیلی نتایج نزدیکی بوده است بیان داشت: تا زمانی که کار به نیمکت ۲ تیم نکشد بازی قابل قبولی انجام می دهیم، ولی نیمکت ما با تیم های دیگر متفاوت است و همین باعث می شود در شرایط سختی که نیاز به تعویض است بازیکنان شرایط مناسب نداریم و همین می تواند مشکل ساز باشد. 

او درباره قضاوت داوران در لیگ برتر هم بیان داشت: درباره عملکرد  نباید صحبت کنم ولی داور هم می تواند اشتباه کند، ولی خیلی خوب است این اشتباه سهوی باشد و عمدی در آن نباشد.

سرمربی تیم بسکتبال توفارقان در پاسخ به سوالی درباره شرایط سالن و محل تمرین شان بیان داشت: هنوز مشکلات مان بر طرف نشده و ممکن است بر طرف نشود، پارکت آن جا ایراد دارد و هنوز این اتفاق نیافتاده است، همچنین هنوز محل اقامتان تبریز است و در آذر شهر تمرین نمی کنیم و برای تمرین باید در سالن های استاندارد کار کنیم که همیشه در اختیار نیست و ممکن است به ما نرسد. 


بیشتر بخوانید:

نتایج هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال

هاشمی:همه بازی ها سخت است/ باید هدفمند تر باشیم

پیروزی مهرام مقابل توفارقان با درخشش نیکخواه بهرامی


انتهای پیام/

اظهارات ویسی درباره بازی با مهرام تهران 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.