سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبکناری: داوران سوت‌های مشابه نمی‌زنند/ باشگاه به وعده هایش عمل کرده است

سرمربی تیم بسکتبال اکسون تهران گفت: در بازی‌های مختلف داوران سوت‌های مشابه را نمی‌زنند و بازیکن‌ها و مربیان بلاتکلیف هستند.

البرز آبکناری سرمربی تیم بسکتبال اکسون تهران پس از شکست تیمش برابر شهرداری گرگان در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بازی بازی خوبی بود ، اما تصور می کنم امروز در حمله خوب نبودیم و شوت های زیادی از دست دادیم ، وقتی یک تیمی شوت های زیادی 3 امتیازی و پنالتی  را از دست می دهد شانس برگشتش به بازی کم است. شهرداری گرگان هم تیم خوبی بو.د و متا هم تلاش کردیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم ، تصور می کنم اگر در نیمه نخست پرتاب هایمان بیشتر گل می شد نتیجه یا نزدیک تر بود یا می توانستیم بازی نزدیک تری ارائه دهیم. 

اودرباره شرایط بازیکنانش هم بیان داشت: همه بازیکنان سخت تمرین  وتلاش می کنند و در زمین هم تلاش می کنند برای تیمشان و خودشان داشته باشند اما به هر صورت بازیکن هستند و ممکن است یکروز توپی گل شود و روز دیگری تبدیل به امتیاز نشود ، بنابراین ما باید بیشتر تمرین کنیم تا در آینده بهتر باشیم. 

آبکناری درباره مسئله داوری ها گفت: نمی توانم درباره داوری نظر بدهم اما به نظرم باید جدی تر به این مسائل نگاه کرد اما دیده ایم که در بازی های مختلف داوران سوت های مشابه را نمی زنند ، بازیکن ها و مربیان بلاتکلیف هستند ، این باید یک روال باشد و مشخص باشد خطا و ... به چه صورت است ، بخشی از اعتراضات هم برای همین مسئله است البته بخش دیگری که در کنار زمین انجام می شود به نظرم طبیعی است و شاید خیلی خاص نباشد اما مسئله ای که باید به آن رسیدگش شود یکدست شدن سوت ها است ، نمی گویم به نفع تیم خاصی سوت می زنند خیر این طور نیست اما در صحنه ها مشابه عمل نمی کنند و برای همین تکلیف مشخص نیست . 

او در پایان درباره دریافتی ها گفت: باشگاه طبق قرارداد به وعده هایش عمل می کند و مشکلی وجود ندارد.


بیشتر بخوانید:

نتایج هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال

شهرداری گرگان ۷۰ - اکسون تهران ۵۷ / پیروزی آسان و بی دردسر شاگردان شاهین طبع در پایتخت

پیروزی مهرام مقابل توفارقان با درخشش نیکخواه بهرامی


انتهای پیام/ 

اظهارات شاهین طبع پس از بازی برابر اکسون 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.