سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از ۱۵۰ دانش آموز محرم با کمک جهادگران دانشگاه علوم پزشکی اهواز

مسئول گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اردوی جهادی یک روزه و خدمات رسانی به ۱۵۰ دانش‌آموز محروم استان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد کردانی مسئول گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲ هفته اخیر اردوی جهادی یک روزه در مدارس حاشیه شهر اهواز برپا شد. در این اردو ۱۵۰ دانش‌آموز در منطقه محروم کوی شهید مدرس (خروسی) اهواز ویزیت شدند.

او افزود: در گروه جهادی علاوه بر خدمات درمانی، فعالیت‌های فرهنگی نیز انجام می‌شود و تاکنون حدود ۸۰ تا ۹۰ اردو از سوی این گروه جهادی انجام شده است. همچنین در زمان وقوع سیل حدود ۳۰ اردوی جهادی انجام شد.

کردانی بیان داشت: پیش از برپایی اردوی جهادی، تیمی در نظر گرفته می‌شود تا وضعیت منطقه مورد نظر را بررسی کند سپس پزشکان عمومی برای ویزیت بیماران به منطقه مشخص شده، اعزام می‌شوند و در صورتی که نیاز به جراحی داشته باشند، به بیمارستان‌های اهواز اعزام می‌شوند.

مسئول گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه در حوزه دندانپزشکی نیز فعالیت‌هایی همچون کشیدن و یا پر کردن دندان انجام می‌شود تصریح کرد: همه خدمات پزشکی ارائه شده  از سوی گروه‌های جهادی، رایگان هستند.

انتهای پیام/م

ویزیت دانش آموزان مناطق محروم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.