سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان؛

رفع نقاط حادثه خیز در دستور کار است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان همدان گفت: عملیات راهداری با اولویت کاهش حوادث رانندگی در محور‌ها انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابوذر میهنی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان همدان در نشستی که به مناسبت یادمان قربانیان حوادث رانندگی برگزار شد با اشاره به اینکه با هدف افزایش ایمنی، اقداماتی انجام شده است، افزود: با همکاری پلیس راه‌های مورد نظر و با کسب اطلاعات جامع در خصوص تصادفات حادث شده در محور‌ها به ویژه محور قهاوند ،امور اساسی و از جمله شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی با استفاده از مصالح مرغوب  اجرا شده است.

او، رفع نقاط حادثه خیز را از جمله اقدامات مهم این اداره برشمرد و افزود: نصب تابلو و علائم مناسب، گاردکوبی، خط کشی، ریزش برداری، تعدیل شیب شیروانی، تعریض جاده و پل‌ها و سایر اقدامات ایمنی به ویژه در محور‌های حادثه خیز در دستور کار این اداره است.

میهنی تأکید کرد: بیشترین دغدغه ما محور همدان تهران به ویژه در ورودی آزادراه است که علیرغم جانمایی تابلو‌ها ، بی توجهی رانندگان به تابلو‌ها موجب عبور رانندگان از تقاطع آزادراه و در نهایت منجر به تصادفات می‌شود.

او ادامه داد: بحث روشنایی برخی محور‌های شهرستان همدان از جمله محور ملایر، دیزج و مرادبلاغی در حال انجام است که با پیگیری زیاد، پیمانکار متعهد شده است که روشنایی‌ها را تأمین کند.

این مسئول در ادامه با تأکید بر اینکه امور و اقدامات ما باید مبتنی بر پرهیز از تکرار تصادفات در نقاط حادثه ساز باشد، گفت: امور راهداری جاده‌ای در همه بخش‌ها به طور مستمر در طول سال ادامه دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان همچنین به طرح راهداری زمستانی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش نیرو‌ها در فصل زمستان در طرح راهداری زمستانی، برنامه‌های زیادی در حوزه ایمنی راهها، تقاطع‌ها و پیچ‌های اصلاح شده در محور‌های مختلف در دست اقدام و پیگیری است.

انتهای پیام/ د 

نقاط حادثه خیز اصلاح می شود

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.