رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایرگفت: ۷۴ راهدار این شهرستان در طرح زمستانی به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

طرح زمستانی با فعالیت ۷۴ نیروی انسانی در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید اسماعیل صفوی زاده، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با اشاره به اینکه طرح زمستانی این اداره از آذر امسال شروع  و تا فروردین سال آینده ادامه دارد افزود:  در طرح زمستانی ۴۱ دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین با ۷۴ نیروی انسانی اداری، اجرایی و حجمی در ۵ راهدارخانه محور‌های این شهرستان فعالیت خواهند داشت.

او از خریداری ۴ هزار تن ماسه و نمک برای طرح زمستانی امسال خبر داد و افزود: این میزان ماسه و نمک در راهدارخانه‌ها دپو شده و در حال حاضر نیز ماشین‌آلات در راهدارخانه‌ها مستقر هستند و نیرو‌های ما نیز در آماده خدمات رسانی به مردم خواهند بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر با بیان اینکه هدف‌گذاری ما رفع مشکلات محور‌های مواصلاتی شهرستان است گفت: تاکنون ۴ هزار متر از روکش آسفالت و لکه گیری حوزه ملایر ـ اراک انجام شده و هدف گذاری ما این است که تا انتهای حوزه لکه‌گیری انجام شود.

صفوی زاده  با بیان اینکه کل این محور حدود ۳۰ کیلومتراست، ادامه داد: در حوزه راه‌های روستایی نیز کار‌های زیادی انجام شده است.

او  گفت: آسفالت و لکه گیری محور قوزان ـ شریف‌آباد نیز از برنامه‌های در حال اقدام است و محور حسین‌آباد ـ زیرآبیه انجام شده و هدف ما این است بتوانیم تا پایان سال ۱۱ روستا را داشته باشیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر با اشاره به سایر اقدامات این اداره اضافه کرد: بازسازی پل هزارجریب با مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان از اعتبارات در حال انجام است .

صفوی زاده  با بیان اینکه با توجه به سیل و خسارات ناشی از آن در ابتدای امسال اقدامات زیادی برای رفع خسارات انجام شد گفت: اکثر اقدامات و پاکسازی پل‌ها انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر با اشاره به اینکه لایروبی و شانه سازی ۹۰ درصد از پل‌ها را از دیگر اقدامات این اداره عنوان کرد و گفت: در تعدادی از روستا‌ها شانه سازی پل تا پایان سال انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

طرح زمستانی با فعالیت ۷۴ نیروی انسانی در ملایر خدمات رسانی می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.