سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

نماینده مردم باید دارای اندیشه سیاسی در خط امامین انقلاب باشد

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: وفاداری به رهبری انقلاب، دارای اندیشه سیاسی در خط نظام اسلامی و امامین انقلاب از ویژگی‌های شاخص یک نماینده یک تراز انقلاب است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت‌الله فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به نشست با ائمه جمعه استان با حضور فرماندهان سپاه گفت: به فرماندهان سپاه گفتیم که در شهرستان خود به مسئله طبیعت خواری، دشت‌خواری و کوه خواری توجه کرده و آن را رصد کنند چراکه گیلان در مسیری قرار دارد که ممکن است زمین برای فعالیت تولیدی در گیلان کم بیاید.

او با انتقاد از کاغذبازی‌های موجود در فضای اداری برای فعالیت جوانان در امر تولید، گفت: به‌جای اینکه مسؤولان خودشان به سمت جوانان رفته و زمین برای فعالیت تولیدی در اختیارشان بگذارند، با کاغذبازی‌ها مانع‌تراشی می‌کنند.

امام جمعه رشت با تقدیر از رئیس قوه قضاییه در راستای برخورد با مفسدین تصریح کرد: اینکه قوه قضاییه بدون توجه به افراد، با متهمانی که از جیب مردم فساد کردند برخورد می‌کند، فضای امیدواری را به جامعه بخشیده است.

آیت الله فلاحتی با انتقاد از عدم نظارت صحیح در کشور افزود: با فعالیت قوه قضاییه و برخورد با مفسدان، تاکنون ۱۷۸ هزار هکتار زمین را از زمین‌خواران باز پس گرفته شده و به منابع ملی برگردانده شده است.

او با ابراز امیدواری از برخورد با مفسدان گفت: همچنین ۴۹ هزار میلیارد تومان پول مردم از اختلاس کنندگان پس گرفته شده و به بیت‌المال برگردانده شده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به ویژگی‌های نماینده تراز انقلاب اسلامی افزود: وفاداری به رهبری انقلاب، دارای اندیشه سیاسی در خط نظام اسلامی و امامین انقلاب از ویژگی‌های شاخص یک نماینده یک تراز انقلاب است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به میلاد باسعادت پیامبر عظیم الشأن اسلام گفت: انقلاب اسلامی نشأت گرفته از اسلام نابی است که خدای عزوجل پیامبر خاتم را برای هدایت بشری به رسالت پیامبری مبعوث کرد.

او با اشاره به‌روز کتاب، کتاب‌خوانی و کتابداری در ۲۴ آبان ماه افزود: باوجود سابقه کتاب‌خوانی در ایران قبل و بعد از اسلام، مطالعه کتاب، متأسفانه در روزگار ما به پنج درصد رسیده درصورتی‌که درگذشته ایرانیان در کتاب‌خوانی و نوشتن کتاب پیشتاز بودند.

خطیب جمعه رشت ارتقای فرهنگی و نشاط جامعه را از آثار کتاب‌خوانی دانست و گفت: جوامع برای پیشرو بودن، باید به مطالعه کتاب بپردازند چراکه مطالعه، مادر تمدن‌هاست.

انتهای پیام/اص

خطبه‌های نماز جمعه رشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.