نماینده، ولی فقیه در گیلان گفت: باید از کارآفرینان، به‌صورت جدی حمایت کرد و تقویت کمی_کیفی و عرضه کالا‌های گیلانی و ایرانی که در کشور اول هستند را در دستور کار قرار داده و شرایط لازم برای عرضه کالا‌های ایرانی به سایر کشور‌ها را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه امروز رشت در مصلای امام خمینی این شهر با اشاره به حضور میلیونی زایران اربعین حسینی از اقصی نقاط جهان افزود: تجمع اربعین و عاشورای حسینی به تمام دنیا و به بشریت نشان می‌دهد ساختن تمدن بزرگ اسلامی، انسانی جز گره خوردن با این فرهنگ راهی ندارد.
او، در ادامه بر حمایت از کارآفرینان برای رسیدن به رونق تولید داخلی تاکید کرد و گفت: حمایت درست و هدفمند مسوولان بخش صنعت از کارآفرینان هم رونق و هم توسعه تولید را به همراه خواهد داشت.

فلاحتی با اشاره به در پیش بودن روز صادرات خاطرنشان کرد: ایران جاده ابریشم را در تاریخ اقتصاد، تجارت و صادرات دارد که می‌تواند برای جامعه امروز الگویی مناسب و درخور توجه باشد.

امام جمعه رشت بازار بزرگ آسیای میانه و قفقاز را بستر مناسبی برای نگاه ویژه مسئولان بخش صادرات و تجارت به منظور توسعه مبادلات تجاری و فعالیت‌های اقتصادی عنوان کرد.

نماینده، ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به نمایش دوباره اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دستگیری سرکرده رسانه معاند آمد نیوز گفت: دستگیری این فرد خائن و انهدام پهپاد آمریکایی بار دیگر اقتدار و قابلیت‌های نیرو‌های امنیتی ایران اسلامی به ویژه نیروی مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به منصه ظهور گذاشت.

آیت الله فلاحتی در ادامه به بازدیدی که از مراحل ساخت بیمارستان ۴۰۰تختخوابی رشت داشت اشاره کرد و گفت: ساخت این بیمارستان بیش از ۵۰درصد پیشرفت دارد که انتظار میرود با تسریع در ساخت و تجهیز آن از سوی دست اندرکاران، بخش زیادی از مشکلات درمانی رشت و گیلان بر طرف شود.

انتهای پیام/آ

خطبه های نماز جمعه امروز رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.