سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری پلیس قلابی در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: متهمی که با جعل عنوان مامور پلیس اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از مردم می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: ماموران گشت انتظامی این فرماندهی در حین اجرای ماموریت متوجه خودرویی شدند که سرنشین آن قصد پرت کردن خود به بیرون از آن را داشت.

او افزود: در اقدامی عملیاتی، ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده خودر را که ملبس به لباس مامور نیروی انتظامی بود، دستگیر کردند.

سرهنگ اسدی گفت: پس از بررسی‌های همه جانبه ماموران دریافتند راننده این خودرو با جعل عنوان و در پوشش مامور نیروی انتظامی با فریب سرنشین خودرو که یک زن بوده را سوار کرده و قصد ربودن وی را داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و اموال سرقتی از خودروی متهم خبر داد و افزود: پس از بررسی سوابق متهم، مشخص شد که وی دارای ساوبق متعدد کیفری از جمله سرقت، حمل و توزیع مواد مخدر اخاذی و کلاهبرداری و مشارکت در قتل عمدی است.

او با بیان اینکه متهم با جعل عنوان مامور پلیس اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از مردم نیز می‌کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ اسدی به شهروندان توصیه کرد: در برخورد با افرادی که خودر را مامور نیروی انتظامی و یا سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها معرفی می‌کنند، حتما مدارک شناسایی معتبر درخواست کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

اقدام به کلاهبرداری با عنوان مامور پلیس در شهرستان بابلسر

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.