فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف اموال سرقتی به ارزش ۲ میلیارد ریال در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، افزود: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان، مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم خیز شهر ساری اجرایی شد.

او افزود: در اجرای این طرح که در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان به اجرا در آمد، مأموران با هماهنگی قضائی در بازدید از مخفیگاه سارقان و مجرمان موفق به کشف ۲ دستگاه خودروسرقتی، یک دستگاه موتورسیکلت، ۵۰۰ متر کابل برق، ۲ قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز، تجهیزات و ادوات کامپیوتری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: ارزش ریالی کشفیات برابر اعلام کارشناسان ۲ میلیارد ریال اعلام شده و در این خصوص ۳۰ متهم به سرقت، معتاد متجاهر، مجلوب نیز شناسایی و دستگیر شدند.

او با اشاره به کشف بیش از یک کیلو گرم انواع مواد مخدر در این طرح، گفت: در اجرای این طرح ۱۰۸ دستگاه خودرو و ۷۶ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز شناسایی و توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس، افزود: هدف از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.

انتهای پیام/س

کشف اموال مسروقه میلیاردی در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.