سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه خرم آباد خبر داد؛

وحدت تنها راه خنثی شدن توطئه های دشمنان

امام جمعه خرم آباد گفت: تلاش استکبار جهانی برای ایجاد اختلافات مذهبی و قومی با اتحاد و وحدت مردم از بین خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  نماینده، ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد در خطبه های نمازجمعه خرم آباد با تبریک آغاز هفته وحدت گفت:استکبارجهانی به دنبال دامن زدن به اختلافات مذهبی وقومی و راه اندازی جنگ‌های نیابتی توسط گروه‌های تروریستی تکفیری و کشتارمسلمانان است که تنها راه مقابله باتوطئه‌های دشمنان حفظ وحدت و اتحاد میان ملت‌های مسلمان است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را تقویت رونق تولید، جلوگیری از ورود کالا‌های زائد وارداتی وپ رهیز ازاسراف و تجملگرایی دانست و افزود:مسولان باید توجه بیشتری به امر تولید داشته و مشکلات واحد‌های تولیدی راحل وفصل کنند.

خطیب نماز جمعه خرم آباد همچنین به مشکلات ناشی از سیل و خسارت به کشاورزان اشاره کرد و گفت:علیرغم اینکه برخی از کشاورزان کمک‌های بلاعوض دریافت کرده اند اما هنوز تعداد زیادی از کشاورزان چشم انتظار کمک‌های دولت برای جبران خسارت هستند که از مسولان انتظار می رود برای جذب و پرداخت تسهیلات به کشاورزان استان تلاش بیشتری کنند.

آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) و ۱۲ ربیع الاول سالروز برگزاری نخستین نمازجمعه توسط پیامبر در مدینه از دیگر موضوعاتی بود که نماینده، ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد در جمع نمازگزاران به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/د

وحدت تنها راه خنثی شدن توطئه های دشمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.