سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکلیف دیدار تیم های ملی فوتبال عراق با ایران تا پایان هفته مشخص می‌شود

فیفا تا پایان هفته جاری نظر نهایی اش را نسبت به محل برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال عراق با ایران اعلام می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اتفاقات اخیر، تکلیف میزبانی تیم ملی فوتبال عراق از تیم ملی فوتبال ایران و بحرین در چارچوب رقابت‌های مرحله دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین در ورزشگاه بین المللی بصره در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

طبق برنامه از قبل تعیین شده شاگردان مارک ویلموتس ۲۳ آبان در این ورزشگاه میهمان عراق هستند و شیر‌های بین النهرین (لقب تیم ملی عراق) ۲۸ آبان از بحرینی‌ها میزبانی می‌کنند.

هیئت اعزامی فدراسیون فوتبال شامل محمدرضا ساکت (سرپرست تیم ملی) مهدی خراطی (مدیر اجرایی تیم ملی) امید جمالی (عضو کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال) و رضا نقی پور (مسئول حراست فدراسیون فوتبال) که اواخر هفته گذشته برای بررسی وضعیت میزبانی بصره و بازدید از ورزشگاه محل برگزاری بازی، هتل محل اقامت و زمین تمرین‌تیم ملی به بصره سفر کرده بودند پس از بازگشت گزارش مبسوطی را در اختیار مهدی تاج قرار دادند. با این وجود فدراسیون فوتبال ایران تاکنون نامه‌ای به فیفا برای اعتراض به میزبانی عراق ارسال نکرده است.


بیشتر بخوانید: کدام بازیکن پازل ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران را تکمیل می‌کند؟


البته ناظران AFC و فیفا به دقت حوادث اخیر در بصره را رصد می‌کنند و طبق آخرین اطلاعات در نهایت قرار است فدراسیون بین المللی فوتبال تا پایان این هفته تکلیف برگزاری دیدار عراق با ایران و بحرین در بصره، تغییر شهر و یا حتی کشور محل انجام بازی را مشخص و آن را به صورت رسمی اعلام کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.