دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در ابتدا امیدوارم بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی دعوت شوند و بازی حساسی با عراق در پیش داریم و باید برای این دیدار تمرکز داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: خدا را شکر بازی سنگینی را بردیم و به هواداران هر ۲ تیم تبریک می‌گویم، زیرا بازی خوبی ارائه دادند. کسانی که در ورزشگاه حضور داشتند، بازی زیبایی را دیدند و این برد را به هواداران مان تقدیم می‌کنم که هفته گذشته نتوانسته بودیم آن‌ها را خوشحال کنیم.


بیشتر بخوانید: ترابی: یک اشتباه را نباید ۲ بار تکرار کرد/ خدا را شکر که سه امتیاز را کسب کردیم


او در مورد دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق گفت: در ابتدا امیدوارم بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی دعوت شوند و بازی حساسی با عراق در پیش داریم و باید برای این دیدار تمرکز داشته باشیم. نیاز داریم که با توجه به شکست برابر بحرین، در بازی با عراق به پیروزی برسیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان بیان کرد: هواداران فولاد امروز برای تیم‌شان سنگ تمام گذاشتند، اما اگر چیزی پرتاپ شده، از سوی آن‌ها بوده است. البته من چیز خاصی ندیدم و هواداران تیم‌های خودشان را تشویق کردند.

انتهای پیام/

اظهارات بیرانوند پس از دیدار با فولاد خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.