رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفتوگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز یکشنبه ۱۲ آبان ماه، به همراه معاونان به منظور بررسی عملکرد و نحوه پاسخگویی به صورت سرزده از سامانههای ۲۰۲۰ و ۱۱۸ بازدید بعمل آمد.
او افزود: در این بازدید که معاون تجاری و امورمشتریان و معاون مالی و پشتیبانی حضور داشتند، نحوه عملکرد و پاسخگویی به شهروندان از سامانههای پاسخگویی ۲۰۲۰ و ۱۱۸ بازدید و به منظور بررسی وضعیت و مشکلات با کارکنان از نزدیک دیدار و گفتگو شد.
فلاح زاده با اشاره به اینکه پاسخگویی مناسب و جلب رضایت مشترکان یکی از اصول مشتری مداری است، اظهار داشت: با توجه به پیچیدگیهای کار در این دو بخش و با اهمیت مقوله مشتری مداری بر ایجاد فضای مناسب برای همکاران و توجه به نیازهای آنان را از ضروریات دانست.
براساس اسن گزارش؛ سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰ جهت فروش و پشتیبانی سرویسهای ADSL به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان است.
انتهای پیام/گ