سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه ۲۰۲۰ و ۱۱۸ زیر ذره بین مدیر مخابرات منطقه خوزستان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: امروز بصورت سرزده از سامانه ۲۰۲۰ و ۱۱۸ بازدید شد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: امروز یکشنبه ۱۲ آبان ماه، به همراه معاونان به منظور بررسی عملکرد و نحوه پاسخگویی به صورت سرزده از سامانه‌های ۲۰۲۰ و ۱۱۸ بازدید بعمل آمد.

او افزود: در این بازدید که معاون تجاری و امورمشتریان و معاون مالی و پشتیبانی حضور داشتند، نحوه عملکرد و پاسخگویی به شهروندان از سامانه‌های پاسخگویی ۲۰۲۰ و ۱۱۸ بازدید و به منظور بررسی وضعیت و مشکلات با کارکنان از نزدیک دیدار و گفتگو شد.

فلاح زاده با اشاره به اینکه پاسخگویی مناسب و جلب رضایت مشترکان یکی از اصول مشتری مداری است، اظهار داشت: با توجه به پیچیدگی‌های کار در این دو بخش و با اهمیت مقوله مشتری مداری بر ایجاد فضای مناسب برای همکاران و توجه به نیاز‌های آنان را از ضروریات دانست.

براساس اسن گزارش؛ سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰ جهت فروش و پشتیبانی سرویس‌های ADSL به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان است.

انتهای پیام/گ

بازدید مدیر مخابرات منطقه خوزستان از مرکز ۱۱۸

برچسب ها: مخابرات ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.