سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلی حقوق شهروندی در خدمات بیمه سلامت

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه سلامت استان کرمان از تجلی حقوق شهروندی در خدمات بیمه سلامت خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  رسول نهری، معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه سلامت استان کرمان با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی گفت: اداره کل بیمه سلامت استان کرمان همواره در راستای تکریم بیمه شدگان و رعایت شان و منزلت آن‌ها توجه ویژه‌ای به حقوق شهروندی و مشتری مداری داشته است.

او افزود:حقوق شهروندی هم دارای ابعادی متعددی است که اگر بخواهیم به تکلیف بیمه سلامت از ابعادی همچون حق حیات، سلامت و کیفیت زندگی مردم و همچنین حق رفاه و تامین اجتماعی بپردازیم این اداره کل با تمام توان خود در خدمت بیمه شدگان و شهروندان بوده است.

نهری تصریح کرد:بیمه سلامت استان کرمان با ارایه سرویس‌های مناسب به بیمه شدگان سعی بر رعایت کامل حقوق شهروندی و مشتری مداری دارد و در این خصوص خدمات زیادی را انجام می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه سلامت استان کرمان گفت: ایجاد ۷۵ نقطه خدمات رسانی به بیمه شدگان در قالب دفاتر پیشخوان و دفاتر ICT روستایی، فراهم نمودن امکان اخذ نوبت پزشکان از طریق اپلیکیشن موبایل، راه اندازی سامانه ۱۶۶۶ جهت ایجاد ارتباط بیمه شدگان با سازمان، تلاش جهت حذف دفترچه کاغذی و اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی از جمله خدماتی است که به آن‌ها ارائه می‌شود.

او همچنین فراهم نمودن امکان دیدار حضوری بیمه شدگان با مدیران در تمام ایام هفته، ارتقای فرآیند‌های مرتبط با مشتریان هم از لحاظ زمان و هم مدارک موردنیاز و تفویض اختیار به مدیران شهرستانی در راستای کاهش نارضایتی و تولید بیش از ۲۶۰ کلیپ در راستای پیشگیری و سلامت جامعه را ازدیگر خدمات بیمه سلامت استان به بیمه شدگان دانست.

انتهای پیام/ی

تلاش جهت حذف دفترچه کاغذی و اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی

برچسب ها: بیمه ، اخبارسلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.