رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان زرندگفت: با انجام آزمون ارزیابی وسع همه افراد جامعه تحت پوشش بیمه قرارمی گیرند.

برقراری پوشش بیمه‌ای اجباری با ارزیابی وسعبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  رضا جعفری رئیس اداره بیمه سلامت زرند گفت: در شهرستان زرند و کوهبنان حدود ۷۹ هزار نفر در قالب صندوق‌های بیمه‌ای مختلف تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

او افزود :از مهرماه سال ۹۷ تا ۹۸ حدود ۲۵ هزار عملیات خدماتی اعم از صدور تعویض تمدید و المثنی دفتر چه بیمه در صندوق‌های مختلف انجام شده است.

او تعداد موسسات طرف قرارداد با بیمه را ۴۶ موسسه اعلام کرد وگفت: تعداد ۷۱۳ سند به مبلغ ۸۴ میلیارد و ۴۵ میلیون و ۵۷۶ هزارو ۶۸۸ ریال پذیرش شده که شامل ۱۳۸ هزارو ۷۳۵ نسخه می‌باشد که رسیدگی شده است.

  جعفری از انجام  ۵۱ مورد بازرسی از موسسات درمانی خبرداد وبیان کرد:  ۱۵ مورد گزارش نظارتی به اداره کل ارسال گردیده است و تسویه حساب داروخانه‌ها تا پایان مرداد ۹۸ و پارا کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها و مطب‌ها تا تیرماه ۹۸ و نسخ الکترونیک بلافاصله بعد از ارسال انجام شده است.

او یادآور شد : ۲۵۰ پرونده دیابتی جهت دریافت انسولین با فرانشیز ۹۰ درصد تشکیل و تمدید شده است .

رئیس اداره بیمه سلامت زرند اظهارداشت:  ۱۶۰۰ مکاتبه صادر که از این تعداد ۱۲۰۰ مکاتبه مستقیم تحویل موسسات و ادارات گردیده است و ۱۵۰ محموله پستی با اداره کل و سایر شهرستان‌ها صورت گرفته است.

او گفت: رسیدگی و و پرداخت ۵۵ پرونده خسارت متفرقه به مبلغ یک میلیارد و ۸۶ میلیون و ۲۵۶ هزار ریال و ۷ پرونده خسارت متفرقه به صورت الکترونیک به مبلغ ۱۲۵ میلیون و ۹۵۷ هزار ریال  و ۱۶ پرونده استراد به مبلغ ۱۴۰ میلیون و ۲۴۶ هزار ریال و ۲ پرونده به مبلغ ۵۰ میلیون ریال به صورت مساعدت خارج از شمول به بیمه شدگان فاقد تمکین مالی از دیگر اقدامات این نهاد است .

او به پاسخگویی به بیش از ۳۰ هزار ارباب رجوع جهت دریافت انواع خدمات و استعلامات اشاره کرد.

رئیس اداره بیمه سلامت زرند به پوشش بیمه‌ای مددجویان کمیته امداد از ابتدای سال جاری و نیز بیمه اتباع خارجی به تعداد ۱۲۲۸ نفر اشاره کرد وبیان داشت:  احصاء ۱۴۱۳ مورد همپوشانی بیمه‌ای باسایر سازمان‌های بیمه گر از دیگر اقدامات ما می‌باشد.

 جعفری در ادامه به آموزش و راه اندازی موسسات و جهت تجویز الکترونیک در زرند و کوهبنان در یک سال گذشته اشاره  واظهار کرد: یکی از پروژه‌هایی که درسال جاری و از اواخر آبان ماه اجرا خواهد شد برقراری پوشش بیمه اجباری آحاد جامعه بر اساس ارزیابی وسع خواهد بود و از کلیه کسانیکه فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای هستند درخواست کرد بعد از شروع طرح و اعلام عمومی نسبت به دریافت بیمه اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

ارزیابی وسع مبنای بیمه سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار