سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته حوادث ۹ آبان ۹۸؛

حوادث روز خوزستان در بسته خبری پنجشنبه ۹ آبان ماه

مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۹ آبان ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۹ آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

پلیس دستان قاتل فراری را بست

سرهنگ "رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع قتل یک زن در مورخ ۱۸ مهر سال جاری با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان، موضوع به صورت ویژه جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بکارگیری روش‌های نوین کشف جرم و تحقیقات تخصصی قاتل به هویت "ط - ع" که از بستگان نسبی مقتوله بود را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه قاتل سلاح شکاری به کار رفته در قتل کشف شد، ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

محموله کالای قاچاق در بن بست قانون

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور مبارزه بی امان با قاچاقچیان کالا و ارز، ماموران پاسگاه انتظامی ایست و بازرسی "پل زال" در محور اندیمشک - خرم آباد، با تشدید نظارت و کنترل خودرو‌های عبوری ۸ دستگاه خودروی سواری پژو، یک دستگاه سمند، وینگل، تیبا و ۳ دستگاه پراید حامل بار قاچاق را شناسایی و طی چند عملیات پی در پی و منسجم متوقف کردند.

او اظهار داشت: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی یک هزار و ۴۴۸ دست البسه زنانه، ۹۲ دستگاه بخور، ۲۴۰ عدد فلاسک، ۴۰ دستگاه پمپ فرمان هیدرولیک، ۳۰ کارتن لنت و واشر سرسیلندر خودرو، ۴۵۰ بسته قهوه، ۵۰ عدد موس رایانه، ۶۹۰ عدد کابل شارژ، ۴۰ عدد اسپیکر، ۵۰ شارژ فندک خودرو، ۲۵۰ انبردست، ۷۷۰ عدد میکروفن، یک هزار و ۴ شعله لامپ ال‌ای دی، ۴۱ بسته دستمال تنظیف، ۱۵ طاقه پارچه، ۴۷ جفت کفش، ۲۸ دستگاه آبمیوه گیری، ۱۵ کیسه شکلات، ۲۱۴ دست پیراهن، ۱۲۰ دست شلوار، ۲۰ دستگاه کولر گازی و ۲ دستگاه جاروبرقی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را بالغ بر ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به دستگیری ۱۴ قاچاقچی و تحویل آنان به مرجع قضائی، اذعان داشت: تمامی محور‌های مواصلاتی استان تحت رصد کامل امنیتی و اطلاعاتی ماموران انتظامی هستند و با قاچاقچیان به شدت برخورد خواهد شد.

قاچاقچیان مواد مخدر در بند قانون

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: باه منظور طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی، ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی پاسگاه" پل زهره" بخش زیدون بهبهان به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با ۲ سرنشین مشکوک و خودروی مذکور متوقف، در همین حین یک دستگاه خودروی پراید در حال عبور بوده و با بی توجهی به دستور ایست ماموران اقدام به فرار می‌کند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده خودروی پراید را رها و متواری می‌شود.

او بیان کرد: در بازرسی از خودروی پراید مقدار ۲۸ کیلو و ۸۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف که با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، خودروی پژو ۴۰۵ اسکورت محموله مواد مخدر و پوشش آن بوده است.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: متهمان به همراه خودرو‌های توقیفی و مواد مخدر کشف شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند و تلاش برای دستگیری دیگر همدست متهمان ادامه دارد.

سارقان طلا در اهواز ناکام ماندند

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر به سرقت رفتن گاوصندوق منزل مسکونی یک شهروند دریکی از نقاط شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستورکار ماموران پلیس این فرماندهی قرارگرفت.

او اظهار کرد: ماموران کلانتری ۲۰ موفق شدند، با اقدامات تخصصی و پلیسی در کمتر از ۴۸ ساعت اعضای این باند ۴ نفره را که ۳ نفر مرد و یک نفر مرد بودند، شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضائی درمخفیگاهشان غافلگیر و دستگیرکنند.

سرهنگ دالوند ادامه داد: متهمان در بازجویی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و یک نفر مالخر طلاجات مسروقه را نیز معرفی که بلافاصله توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد، همچنین تمامی اموال سرقتی گاوصندوق از قبیل: طلاجات به ارزش تقریبی ۹۰۰ میلیون ریال، اسناد و مدارک هویتی، اعتباری و بانکی مهم و مقادیری وجوه نقد همگی به صاحبش بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز ضمن اشاره به دستگیری ۴ سارق و یک مالخر در این زمینه بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی تحویل مقامات قضائی داده شدند.

توقف قاتل فراری در ایستگاه پلیس

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت: در پی وقوع قتل خانمی در مورخ ۱۸ مهر سال جاری با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان، موضوع به صورت ویژه جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بکارگیری روش‌های نوین کشف جرم و تحقیقات تخصصی قاتل به هویت "ط - ع" که از بستگان نسبی مقتوله بود را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه قاتل سلاح شکاری به کار رفته در قتل کشف شد، اذعان داشت: متهم در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.

این مقام انتظامی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/تکمیل می شود...

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.