سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاری فرد: اتفاقات خوبی برای پرسپولیس در راه است/ نیاز داریم تا درآمد‌ها را افزایش دهیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پیشنهادها، طرح‌ها و نتایج مذاکره‌ها را در جلسه با هیئت مدیره مطرح کردیم و این موارد مورد بررسی و تایید قرار گرفت. حالا می‌توانیم بگوییم اتفاقات خوبی در راه است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، هیئت مدیره باشگاه امروز چهارشنبه تشکیل جلسه داد و درباره مسائل مرتبط با تیم و بازی‌های پیش رو صحبت شد. از مهم‌ترین مباحث نشست بیش از چهار ساعته امروز، برنامه‌های اقتصادی باشگاه بود که مدیر عامل در ارتباط با پیشنهادها، طرح‌ها، مذاکرات و توافق‌های صورت گرفته گزارشی را به هیئت مدیره ارائه کرد. در این جلسه رضا یلوه معاون اقتضادی باشگاه هم توضیحاتی را درباره این توافقات جدید ارائه کرد.

محمد حسن انصاری فرد در این ارتباط و در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه اظهار داشت: پیشنهادها، طرح‌ها و نتایج مذاکره‌ها را در جلسه با هیئت مدیره مطرح کردیم و این موارد مورد بررسی و تایید قرار گرفت. حالا می‌توانیم بگوییم اتفاقات خوبی در راه است و این نوید را می‌دهیم که در پی توافق با یک حامی مالی جدید و قوی دیگر درآمد‌ها افزایش خواهد یافت.


بیشتر بخوانید: برگزاری جلسه هماهنگی جشن اهدای سوپر جام در باشگاه پرسپولیس


وی خاطرنشان کرد: همانطور که پیش از این گفتیم، نیاز داریم درآمد‌ها را افزایش بدهیم و میزان درآمد‌های قبلی برای هزینه‌های باشگاه کافی نخواهد بود. در حال حاضر با یک شرکت تلفن همراه قرارداد داریم و این قرارداد که مربوط به گذشته است تا سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. البته همکاری و تعامل خوبی با ان‌ها داریم، ولی مجموعه‌های دیگری هم به ما اضافه می‌شوند و شرایط افزایش درآمد باشگاه مهیا می‌شود. نوید اتفاقات خوبی را می‌دهیم که در همکاری با یک مجموعه قوی دیگر به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.