علیرضا بیرانوند، جایزه نقره‌ای بخش انفرادی مراسم رویایی AFC در سال ۲۰۱۹ را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم اهدای جوایز رویایی AFC امروز (چهارشنبه) در کوالامپور مالزی برگزار شد و برندگان بخش‌های مختلف جوایز خود را دریافت کردند.

این مراسم از سال ۲۰۱۸ برای تقدیر از تلاش فدراسیون ها، سازمان ها، شرکت‌ها و افرادی که از جایگاه خود در فوتبال به عنوان ابزاری برای توسعه اهداف اجتماعی بهره می‌برند برگزار می‌شود.

علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس هم به دلیل کمک به سیل زدگان خرم آباد، نشان نقره‌ای این مراسم را در بخش انفرادی دریافت کرد که علی کفاشیان، نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال به نمایندگی از کشورمان این جایزه را تحویل گرفت.

فدراسیون فوتبال ژاپن جایزه بهترین فدراسیون الهام بخش را دریافت کرد و فدراسیون‌های میانمار و گوام هم به ترتیب در بخش فدراسیون عضو و فدراسیون در حال توسعه جایزه گرفتند که به هر یک از این فدراسیون‌ها ۱۵ هزار دلار جایزه نقدی اهدا شد.

در بخش بهترین فدراسیون الهام بخش کنفدراسیون فوتبال آسیا کشور‌های چین و مالزی در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته و نشان نقره و برنز دریافت کردند.

بیرانوند نشان طلای جایزه رویایی AFC را به فیم ساز نپالی واگذار کرد/ژاپن، بهترین فدراسیون آسیا شد

به فدراسیون‌های هنگ کنگ و بنگلادش هم به ترتیب نشان نقره و برنز برترین فدراسیون عضو AFC اهدا شد.

در بخش فدراسیون‌های در حال توسعه و پیشرفت پس از گوام که نشان طلا گرفت، فدراسیون‌های فلسطین و مغولستان به ترتیب نشان نقره و برنز گرفتند.

همچنین فدراسیون فوتبال ژاپن، شرکت کوراشل قطر و یک خبرنگار- فیلم ساز نپالی جوایز رویایی کسب کردند.

نفرات برتر در این بخش ضمن دریافت جایزه نقدی ۱۰ هزار دلاری، می‌توانند با حمایت AFC مسئولیت‌های اجتماعی شان را توسعه بدهند.


بیشتر بخوانید: بیرانوند به مالزی نمی‌رود


ژاپنی‌ها جایزه برترین برترین سازمان مردم نهاد را دریافت کردند. جایزه نقره‌ای این بخش به سازمان «شلتر آشرایا» از نپال اهدا شد و باشگاه شانگ‌های لاو اند گریس چین و سازمان چایلد ریچ نپال هم به صورت مشترک نشان برنز این بخش را گرفتند.

در بخش برترین شرکت‌ها کوراشل قطر جایزه زرین کسب کرد. گروه فولکس واگن چین و شرکت فرش سانایی هم نشان نقره و برنز دریافت کردند.

بیرانوند نشان طلای جایزه رویایی AFC را به فیم ساز نپالی واگذار کرد/ژاپن، بهترین فدراسیون آسیا شد

نشان زرین جایزه رویایی در بخش انفرادی به بوجرات بات، فیلم ساز و خبرنگار نپالی تقدیم شد و علیرضا بیرانوند هم نشان نقره این بخش را دریافت کرد. این جایزه به دلیل ساخت مستندی درباره دختران فوتبالیست منطقه دورافتاده و کوهستانی موگو در نپال که 20 جایزه بین المللی دریافت کرده کسب کرد. فیلمی که سبب شد دختران نپالی به تورنمنت بین المللی در اسپانیا اعزام شوند.

زاو زاو، رئیس کمیته مسئولیت‌های اجتماعی AFC در این مراسم اظهار داشت: مسئولیت اجتماعی یکی از کانون‌های مهم کنفدراسیون است و اکنون شاهد موفقیت‌های باورنکردنی و رشد تلاش‌های خود هستیم. خانواده متحد فوتبال آسیا از این رشته به عنوان ابزاری قدرتمند برای توسعه اهداف اجتماعی استفاده می‌کند. سوابق ۲۷ متقاضی بخش‌های مختلف جایزه رویایی AFC نشان می‌دهد اکنون روحیه و همکاری ما از هر زمان دیگری قوی‌تر است و در بهترین موقعیت ممکن برای تحقق هدف خود در راستای توانمند سازی جوامع و الهام بخشیدن و امید دادن از طریق فوتبال هستیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ورزش ایران و جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار