سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: شروع لیگ خوب بودیم، ولی افت کردیم، اما مطمئن هستم که روز‌های خوبی در انتظار تیم ماست.

صادقی: می‌خواهیم به روز‌های خوب اول فصل برگردیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با شهر خودرو بیان کرد: امیدواریم به روند خوب‌مان برگردیم. شروع لیگ خوب بودیم، ولی افت کردیم. بازیکنان ما با انگیزه هستند و خوب تمرین می‌کنند. مطمئن هستم که روز‌های خوبی در انتظار تیم ماست.


بیشتر بخوانید: کسب ۳ امتیاز دیدار با سایپا بسیار سخت است/ استقلال و پرسپولیس مدعی‌های سنتی قهرمانی هستند


او درباره نوسان در نتیجه‌گیری هم توضیح داد: به نظرم تیم ما خیلی جوان است. خیلی از بازیکنان ما می‌توانند در لیگ امید‌ها بازی کنند. وقتی تیم جوانی داریم که قرار است برای آینده بسته شود این اتفاقات میفتد. وظیفه ما این است ضعف‌ها را برطرف کنیم. به نظر من یک بازیکن نباید ۲۷ سالگی با تجربه شود. هنر ما این است که بازیکنان در ۲۱ سالگی تجربه زیادی داشته باشند.

صادقی مطرح کرد: سه بازی در گرما داشتیم. بعد از آنها با تیم‌های بزرگ بازی داشتیم. این برای ما سخت است، ولی باید بازیکنانمان حرفه‌ای شوند و عادت کنند. سعی کردیم در این بازی‌ها تغییراتی بدهیم که بازیکنان خسته استراحت کنند.

او ادامه داد: باید از باتجربه‌های تیم‌مان تشکر کنیم. همه راجع به بازیکنان جوان ما حرف می‌زنند، ولی فشار تیم خیلی مواقع روی باتجربه‌هاست. تا نیم فصل بازیکن جدیدی نمی‌گیریم و آن موقع شرایط را بررسی می‌کنیم تا در صورت نیاز بازیکن جذب کنیم.

سرمربی سایپا درباره تغییر محل بازی‌های خانگی تیمش از دستگردی به شهر قدس هم بیان کرد: به خاطر بازی‌های تیم ملی جوانان است که برنامه‌ریزی کردند در دستگردی برگزار شود. ما هم با فدراسیون تعامل کردیم تا در ورزشگاه شهر قدس که ورزشگاه دوم ماست بازی کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات  سرمربی سایپا در در نشست خبری پیش از بازی با شهر خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار