سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با سراسر استان کرمان صورت گرفت:

مراسم نمادین بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل

امروز همزمان با سراسر استان کرمان مراسم نمادین بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل در دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امروز همایش پدافند غیرعامل با حضور محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، پیمان سلاجقه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان و جمعی از مسئولان استانی در دبیرستان نمونه دولتی شهید احمدی روشن آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه نقش جوانان در آینده کشور بی‌بدیل است، افزود: دانش آموزان و جوانان امروز آینده سازان و مدیران و کارگزاران آینده کشور هستند.

او به تربیت و آماده سازی دانش آموزان و جوانان در مسیر انقلاب اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری نقش جوانان را پررنگ نشان داده است و جوانان باید در تمامی امور سرلوحه کار‌ها قرار گیرند.

اسکندری نسب به آسیب‌های اجتماعی و هجمه فرهنگی دشمن علیه جوانان اشاره کرد و بیان داشت: تمام نقشه‌های شوم دشمنان بر این است که نقش جوانان در جامعه را به سمتی سوق دهد تا از مسیر انقلاب خارج شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ۱۴ دستگاه اجرایی در سطح استان به کمک آموزش و پرورش آمده اند تا آسیب‌های اجتماعی در طرح نماد کاهش یابد، افزود: رویکرد آموزش و پرورش استان کرمان رویکردی اخلاق محوری، فرهنگی و تربیتی است.

او با بیان اینکه تلاش داریم در تمامی مدارس استان کرمان در حوزه مراقبت از آسیب‌های اجتماعی یا طرح نماد فعال شود، اظهار داشت: همه مدارس استان تحت پوشش آموزش‌های آسیب‌های اجتماعی که همان نوعی پدافندغیرعامل است قرار خواهند گرفت.

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بیان اینکه کشور در همه ابعاد مورد هجمه‌های دشمنان قرار گرفته است، افزود: با توجه به هجمه دشمنان بخصوص آمریکا در حوزه اقتصادی و تحریم‌های غیرقانونی باید کشور در تمامی ابعاد آمادگی لازم را داشته باشد.

او با اشاره به اینکه باید ایمن‌سازی در تمامی زمینه‌ها و مقابله با دشمنان را به همه نسل جوان و آحاد ملت آموزش دهیم، افزود: امروزه حوزه فضای مجازی و استفاده صحیح از آن باید برای نسل جوان به خصوص جوانان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها مورد تاکید قرار گیرد، زیرا دشمنان در صدد آن هستند تا با استفاده از فضای مجازی بین جوانان و خانواده‌ها جدایی بیاندازند.

زاهدی آموزش‌های لازم برای مقابله با هجمه‌های دشمن را لازم و ضروری دانست و افزود: با توجه به هجمه‌های اقتصادی دشمن باید راهکار‌های مناسب برای مقابله با تحریم‌ها و دور زدن تحریم‌ها که خود نوعی پدافند غیرعامل در دستور کار همه دست‌اندرکاران قرار گیرد.
انتهای پیام/ح

مراسم هفته پدافند غیرعامل در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.