سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدال ۲ تیم صدر جدولی در هفته چهارم لیگ فوتبال بانوان

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه دهم آبان ماه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۱۰ آبان ماه با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های بوشهر، بندرانزلی، سیرجان، ارومیه، اصفهان و خوزستان برگزار می‌شود. در حساس‌ترین بازی هفته تیم صدرنشین شهرداری سیرجان میزبان تیم رده دومی شهرداری بم خواهد بود. تمامی مسابقات این هفته ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شوند.

پارس جنوبی بوشهر _ آذرخش کردستان

در اولین دیدار هفته چهارم لیگ فوتبال بانوان تیم رده یازدهمی پارس جنوبی بوشهر میزبان تیم رده سومی آذرخش کردستان خواهد بود. تیم آذرخش تا اینجای فصل در تمام بازی‌های خود به پیروزی رسیده و با ۲ تیم صدر جدولی هم امتیاز است، اما به خاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم قرار گرفته است.

ملوان بندرانزلی _ پالایش گاز ایلام

در دومین دیدار این هفته تیم رده نهمی ملوان بندرانزلی میزبان تیم رده چهارمی پالایش گاز ایلام است. تیم ملوان تا اینجای فصل یک امتیاز از تساوی با سپاهان اصفهان به دست آورده است و برای قرار گرفتن در جایگاه بهتر نیاز به امتیازات بیشتری دارد. تیم پالایش ایلام هم تاکنون ۲ پیروزی در لیگ داشته است، اما امتیاز هفته دوم مقابل آذرخش کردستان را با دریافت یک گل به این تیم واگذار کرد.

شهرداری سیرجان _ شهرداری بم

درحساس‌ترین دیدار هفته تیم صدرنشین شهرداری سیرجان میزبان تیم رده دومی شهرداری بم است. این ۲ تیم فصل گذشته هم رقابت سختی برای کسب عنوان قهرمانی داشتند که در نهایت بازیکنان شهرداری بم جایگاه اول را تصاحب کردند و سیرجانی‌ها در رده دوم قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


همیاری ارومیه _ هیئت فوتبال البرز

در بازی دیگر این هفته تیم رده دهمی همیاری ارومیه به مصاف تیم رده پنجمی هیئت البرز می‌رود. تیم همیاری ارومیه تا اینجای فصل هیچ امتیازی کسب نکرده است و برای ماندن در لیگ برتر نیاز به امتیازات بیشتری دارد. در مقابل تیم هیئت البرز که اولین دوره حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند نتایج خوبی داشته و تنها یک شکست در کارنامه دارد.

ذوب آهن اصفهان _ لران زاگرس

در پنجمین دیدار این هفته تیم رده هشتمی ذوب آهن اصفهان میزبان تیم رده ششمی لران زاگرس خواهد بود. تیم ذوب آهن در فصل گذشته جزو چهار تیم بالا جدول بود، اما متاسفانه در این فصل هنوز به نتایج دلخواهی نرسیده است در مقابل تیم لران زاگرس که تا آخرین لحظات شروع مسابقات به خاطر وجود مشکلات مالی حضورش در لیگ قطعی نشده بود، توانسته امتیازات خوبی تا اینجای کار کسب کند.

آویسا خوزستان _ سپاهان اصفهان

در آخرین دیدار هفته تیم انتهای جدولی آویسا خوزستان میزبان تیم رده هفتمی سپاهان اصفهان است. آویسا اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و تا اینجای کار بدون کسب هیچ امتیازی در انتهای جدول قرار دارد.

جدول لیگ برتر فوتبال بانوان

  • ۱- شهرداری سیرجان/ ۹ امتیاز
  • ۲- شهرداری بم/ ۹ امتیاز
  • ۳- آذرخش کردستان/ ۹ امتیاز
  • ۴- پالایش گاز ایلام/ ۶ امتیاز
  • ۵- هیات فوتبال البرز/ ۶ امتیاز
  • ۶- لران زاگرس / ۶ امتیاز
  • ۷- سپاهان اصفهان/ ۴ امتیاز
  • ۸- ذوب آهن اصفهان/ ۳ امتیاز
  • ۹- ملوان بندرانزلی/ یک امتیاز
  • ۱۰- همیاری ارومیه/ صفر
  • ۱۱- پارس جنوبی بوشهر/ صفر
  • ۱۲- آویسا خوزستان/ صفر

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.