سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای آموزش مددجویان هزینه شد

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در حوزه فرهنگ و آموزش مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در نیمه نخست سال ۹۸ سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: بخش بزرگی از جامعه مددجویی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در نیمه نخست سال ۹۸ در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی این نهاد شرکت کرده اند.

جمشیدی عنوان کرد: بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در حوزه فرهنگ و آموزش مددجویان کرمانشاهی در سال جاری سرمایه گذاری شده است.

او  با تاکید بر اینکه برنامه آموزش خانواده از اصلی‌ترین برنامه‌های فرهنگی این نهاد به شمار می‌رود، افزود: یکی از رسالت‌های کمیته امداد در برگزاری دوره‌های فرهنگی آگاه سازی و آموزش خانواده‌های مددجو براساس آموزه‌های قرآنی، دینی، اخلاقی و اجتماعی است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: اعزام مددجویان به سفر‌های زیارتی و داخل استانی از دیگر برنامه‌های فرهنگی این نهاد است که در سال ۹۸ بیش از پنج هزار مددجو با کمک و هزینه خیران در استان به سفر‌های زیارتی همچون مشهد مقدس و کربلای معلی و همچنین اردو‌های داخل استانی اعزام شده اند.

کامیار جمشیدی بیان کرد: مراجعه به دفاتر کمیته امداد یا سایت الکترونیکی http://shogheziarat.emdad.ir/#shogh از راه‌های مشارکت خیران در اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردو‌های زیارتی است.

انتهای  پیام/ز

 


یکی از رسالت‌های کمیته امداددر برگزاری دوره‌های فرهنگی آگاه سازی است

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.