سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار حوادث در ۶ آبان ۹۸؛

از کشته شدن دو نفر در تصادف تا بسته شدن موسسه پزشکی غیرمجاز

بسته اخبار حوادث دوشنبه ۶ آبان ۹۸ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر،  مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (دوشنبه ششم آبان ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دو کشته و یک مجروح در تصادف محور دیلم- هندیجان

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: در حادثه رانندگی جاده دیلم به هندیجان دو نفر جان باختند و یک نفر مجروح شد.

سرهنگ جابر پاپری افزود: ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه دیروز (یکشنبه ۵ آبان) ماموران پلیس راه گناوه از تصادف یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه سواری هایما، در محور دیلم-هندیجان مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه رانندگی که به علت انحراف به چپ راننده هایما اتفاق افتاد، یک نفر از سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ مصدوم شد و راننده و سرنشین دیگر آن جان باختند.

رئیس پلیس راه استان از رانندگان خواست: با سرعت مجاز و اطمینان بخش رانندگی کنند و از پرداختن به کار‌هایی که موجب حواس پرتی می‌شود، پرهیزند.

کشف محموله ۳ میلیاردریالی قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی دشتستان گفت: یک دستگاه کامیون با بیش از ۳ میلیارد ریال پوشاک و لوازم آشپزخانه قاچاق توقیف شد

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید صلاحی در جاده بوشهر-شیراز از یک دستگاه کامیون هُوو، هفت هزار و ۳۰۰ ثوپ پوشاک و ۲۴۳ هزار و ۹۰۰ عدد لوازم آشپزخانه بدون هر گونه مجوز گمرکی کشف کردند.

او بیان کرد: کارشناسان مربوط ارزش محموله کشف شده را سه میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند.

فرمانده انتظامی دشتستان گفت: یک متهم در این زمینه دستگیر شده و پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مراجع قضائی قرار گرفته است.

یکی از مؤسسات غیرمجاز شهر بوشهر بسته شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: یکی از مؤسسات غیرمجاز شهر بوشهر به علت دخالت در حوزه تخصصی پزشکی بسته شد.

جعفر زارعی زاده افزود: در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر معاینه و درمان بیماران با بیماری‌های مختلف به دست خانمی با مدرک دکتری غیرپزشکی در یکی از مؤسسات شهر بوشهر، این مؤسسه بسته و پرونده فرد خاطی نیز به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

او ادامه داد: برخی افراد بدون مدرک پزشکی با استفاده از سایر مراکز دست به برگزاری دوره‌های آموزشی و گاه معاینه، مشاوره و درمان بیماران می‌زنند که ممکن است پیامد‌های نامطلوب جدی برای سلامت شهروندان داشته باشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مردم خواست، فریب تبلیغات این مراکز و افراد را نخورند و در این دوره‌ها شرکت نکنند، زیرا این دوره‌ها مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی نیست و برای برگزاری هر دوره آموزشی باید مجوز‌های لازم از معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گرفته شود.

زارعی زاده در خصوص فعالیت‌هایی با عنوان درمان طب سنتی نیز گفت: فقط پزشکان دوره‌دیده و دارای مدرک تحصیلی، مجوز ورود به این حوزه را دارند و سایر افراد حق دخالت در این مقوله را ندارند.

کشف ۳۸۰ میلیون ریال کالای قاچاق در کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از توقیف یک دستگاه وانت نیسان حامل کالای قاچاق به ارزش ۳۸۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ رهام رضایی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه شیرینو از یک دستگاه خودرو وانت نیسان انواع کالای قاچاق شامل کمپوت آناناس، قهوه، صابون، آدامس و چای خارجی بدون مدارک گمرکی کشف کردند.

او افزود: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده ۳۸۰ میلیون ریال است و در این زمینه یک متهم دستگیر شده است.

کشف خودروی سرقتی در بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از کشف یک دستگاه خودرو سرقتی پژو ۲۰۷ در شهر بوشهر در کمتر از دو ساعت خبر داد.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده گفت: در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودروی پژو ۲۰۷ خود در جلو باشگاه ورزشی در یکی از محله‌های شهر بوشهر، در تحقیقات ماموران مشخص شد خودرو به دست یکی از افراد حاضر در باشگاه به سرقت رفته که در کمتر از دو ساعت سارق شناسایی و خودرو مسروقه به مالباخته تحویل شد.

اوازدارندگان خودرو خواست خودروهایشان را به تجهیزات ایمنی ضد سرقت مجهز کنند.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.