بسته اخبار حوادث دوشنبه ۲۰ آبان ۹۸ را اینجا بخوانید.

از دستگیری سارق زورگیر تا کشف ۲۶۹ کیلوگرم تریاکبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (دوشنبه بیستم آبان ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۶۹ کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ در دیلم

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۲۶۹ کیلوگرم تریاک و ۳۴۰ هزار نخ سیگار از دو قاچاقچی کشف شد.

سردار خلیل واعظی افزود: فرماندهی انتظامی شهرستان دیلم و پلیس مبارزه باموادمخدر استان، دو قاچاقچی موادمخدر را که قصد داشتند با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ یک محموله سیگار و تریاک را به یکی از استان‌های همجوار انتقال دهند، شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم اصلی به همراه همدستش غافلگیرانه در منزلش دستگیر شدند.

او ادامه داد: در بازرسی از خودروی متهم در منزلش، ۲۶۹ کیلوگرم تریاک، ۱۳ هزار و ۷۰۰ عدد انواع قرص نیروزا و ۳۴۰هزار نخ سیگار به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در این زمینه، دو دستگاه خودرو سواری توقیف شد و دو متهم دستگیر شدند.

دستگیری سارق مسلح زورگیر در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری سارق مسلح زورگیری که طلا و جواهرات یک شهروند خانم را سرقت کرده بود، خبر داد.
سرهنگ فرهاد آراوند گفت: در پی وقوع سرقت مسلحانه طلا و جواهرات از خانمی در یکی از جاده‌های روستایی دشتستان، مشخص شد که سرقت با طراحی و برنامه ریزی قبلی انجام گرفته است.

او عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی پس از شناسایی هویت متهم با هماهنگی مقام قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان افزود: متهم در مواجهه با شواهد و مدارک پلیس، به برنامه ریزی و ارتکاب سرقت مسلحانه اعتراف کرد.

آراوند همچنین از دستگیری ۴۳ سارق و کشف ۵۲ فقره سرقت طی ۸ روز گذشته خبرداد وگفت: این سارقان به انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی، سرقت منزل، سرقت سیم برق، سرقت موتورسیکلت و سرقت داخل خودرو اعتراف کرده‌اند.

او به شهروندان توصیه کرد ضمن عمل به هشدار‌های پلیسی در پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد و وسائل نقلیه مشکوک موضوع از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف یک میلیارد ریال کالای قاچاق از خودرو‌های شوتی در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: با توقیف چهار دستگاه خودرو سواری تندرو حامل کالای قاچاق، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پارچه قاچاق کشف شد.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: ماموران یگان امداد و کلانتری ۱۱ پاسداران دیلم چهاردستگاه خودرو سواری تندرو حامل کالای قاچاق (شوتی) را که از یک انبار کالا‌های قاچاق بارگیری می‌کردند، شناسایی کردند.

او ادامه داد: این خودرو‌ها قصد داشتند محموله‌های خود را به مقصد‌های از پیش تعیین شده در استان‌های همسایه انتقال دهند که ماموران با استقرار در ایستگاه ایست و بازرسی شهید موسوی هر چهار دستگاه خودرو را متوقف، و در بازرسی از آن‌ها ۱۳۲ طاقه پارچه و گونی پوشاک خارجی بدون مدرک گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به دستگیری چهار متهم در این زمینه، ارزش کالای قاچاق کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

کشف ۸۹ دستگاه خودرو مسروقه در بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهرگفت: از ابتدای سال تا کنون، ۹۸ دستگاه خودرو سرقتی کشف و ۳۶ سارق خودرو دستگیر شده‌اند.

سرهنگ جوشن سهرابی افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، ۳۶ سارق خودرو شناسایی و دستگیر شدند و تعداد ۸۹ دستگاه خودرو سرقت شده کشف شد که نتیجه آن کاهش ۲ درصدی وقوع این جرم در مقایسه با مدت مشابه پارسال بوده است.

او به مردم توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت خودرو، ضمن استفاده از پارکینگ عمومی و استفاده از تجهیزات با ضریب ایمنی بالا، از رها کردن خودرو در معابر و خیابان‌ها و جلوی اماکن تجاری و اداری بدون رعایت نکات ایمنی خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.