بسته اخبار حوادث دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر،  مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (دوشنبه بیست و نهم مهر ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف زمین خواری ۸ میلیارد ریالی در کنگان

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یک فقره زمین خواری به ارزش هشت میلیارد ریال در شهرستان کنگان کشف شد.

سرهنگ حیدر سوسنی افزود: در پی شکایت نماینده حقوقی اداره راه و شهرسازی شهرستان کنگان مبنی بر اینکه شخصی ۴۰۰ مترمربع از زمین‌های دولتی متعلق به آن اداره را تصرف کرده و به فروش رسانده، مشخص شد که موضوع صحت دارد.

او با اشاره به دستگیری متهم بیان کرد: کارشناس مربوط ارزش زمین تصرف شده را هشت میلیارد ریال برآورد کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی بوشهر با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با پدیده زمین خواری از مردم خواست در صورت اطلاع از وقوع این پدیده و اطمینان از صحت آن، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف بیش از ۲۹ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه پراید

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: در عملیاتی هماهنگ ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان ۲۹ کیلوگرم حشیش را از یک دستگاه خودرو سواری پراید کشف کردند.

سرهنگ عبدالرضا شبانی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، فردی را که قصد داشت مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان بوشهر به استان فارس انتقال دهد، شناسایی کردند و با همکاری پلیس شهرستان دشتستان، او را که با یک دستگاه پراید در حال انتقال محموله مواد بود، در محور بوشکان به شیراز متوقف کردند.

او بیان کرد: در بازرسی از خودرو مقدار ۲۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به صورت حرفه‌ای در پشت صندلی عقب جاسازی شده بود، کشف و یک متهم در این زمینه دستگیر شد.

کشف پوشاک قاچاق در شهرستان جم

فرمانده انتظامی شهرستان جم از توقیف خودروی سواری و کشف محموله پوشاک قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید علی مهدیان افزود: ماموران پلیس آگاهی از یک دستگاه خودروی سواری تعداد ۴۵۶ دست پیراهن و شلوار بچه‌گانه خارجی که بدون مجوز بود، کشف کردند.

او با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، ارزش اقلام کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

خودروی حامل کالای قاچاق در کنگان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: یک دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ رهام رضایی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی شیرینو هنگام گشت زنی در جاده کنگان به عسلویه یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند که در بازرسی از آن، ۹ دستگاه تلویزیون LED قاچاق کشف شد.

او با بیان اینکه یک نفر در این زمینه دستگیر شده است، عنوان کرد: کارشناسان، ارزش کالا‌های کشف شده را ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.