سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت ۴ وقف جدید در نخستین روز دهه وقف در مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در نخستین روز دهه وقف، ۴ وقف جدید به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در استان ثبت شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، گفت: همزمان با نخستین روز از دهه وقف، ۴ وقف جدید در شهر‌های نوشهر، نور، میاندورود و ساری، ثبت شد.

او با بیان اینکه در نخستین وقف بانوی نوشهری، خانم پالوچ یک واحد آپارتمان به ارزش ۵ میلیارد ریال را وقف کرد، افزود: واقف خیراندیش این ساختمان را جهت امورات عمرانی امامزاده محمد (ع) نوشهر وقف کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در دومین وقف، زمینی به مساحت هزار و ۴۰۰ مترمربع و به ارزش یک میلیارد ریال توسط آقایان محمد محمدپور و محمدرضا مهدوی برای امامزاده زکریا (ع) روستای پلنگ‌آزاد شهرستان میاندورود وقف شد.

حیدری افزود: در سومین وقف، بانوی نوری خانم زهرا اسماعیلی یک قطعه زمین مسکونی به مساحت ۳۱۹ مترمربع و به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال در شهر نور را جهت خیرات و مبرات وقف کرده است.

او گفت: در چهارمین وقف، حجت‌الاسلام موسی شاملی یک قطعه زمین زراعی به مساحت ۲ هزار مترمربع و به ارزش ۳ میلیارد ریال در روستای حاجیکلا ساری واقع در جاده جویبار را جهت امورات فرهنگی قرآنی وقف کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در پایان ارزش ۴ وقف جدید استان مازندران در نخستین روز از دهه وقف را ۱۴ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: ۵۳ وقف جدید ر در استان به ثبت رسید که نسبت به سال گذشته روبه‌رشد بوده است.

انتهای پیام/س
 

ثبت وقف های جدید در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.