معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: واقفان خیراندیش با نگاه دقیق و ارزشمند مال خود را حبس، اما نام خود را جاودانه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین حسن‌نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در آیین اجرای طرح مهر تحصیلی در سالن توحید بهشهر با بیان اینکه انسان همیشه باید در راه رضای خداوند انفاق کند و بهترین و ماندگارترین انفاق وقف است، افزود: واقفان خیراندیش با نگاه دقیق و ارزشمند مال خود را حبس، اما نام خود را جاودانه کردند.

او افزود: کسانی که در راه رضای خدا کمک می‌کنند همیشه مورد عنایت خداوند قرار دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بر ضرورت ترویج فرهنگ وقف متناسب با نیاز‌های روز جامعه تاکید کرد و گفت: اگر وقف می‌تواند فرصتی شود تا آلام مشکلات نیازمندان کاهش پیدا کند پس باید آن را به خوبی ترویج داد.

حسن‌نژاد با بیان اینکه کسانی که از موقوفات بهره‌مند شدند خود می‌توانند ترویج کننده فرهنگ وقف باشند، افزود: ما در مقابل جامعه خود باید احساس مسؤولیت کنیم و وقتی می‌بینیم دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشور دچار مشکل مالی هستند باید به آن‌ها کمک کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: واقفی که بخشی از هزینه تحصیلی یک دانش‌آموز را متقبل شده در ثواب تحصیل و موفقیت‌های تحصیلی آن شریک است.

انتهای پیام/ م

جاودانگی نام خیرانی که مال خود را وقف می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.