به مناسبت دهه وقف با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نمایشگاه دستاورد‌های اوقاف و امور خیریه استان با عنوان وقف میراث جاودان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران اعلام کرد: به مناسبت دهه وقف نمایشگاهی از دستاورد‌های اوقاف و امور خیریه استان در محل امامزاده عباس (ع) شهر ساری افتتاح شد.

این نمایشگاه با حضور حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، امام جمعه موقت ساری و دیگر مسئولان افتتاح شد.

علاقمندان در این نمایشگاه می‌توانند در جریان عملکرد‌های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و اجرای نیات واقفان از محل موقوفات و فعالیت‌های عمرانی بقاع متبرکه از محل موقوفات و بقاع متبرکه قرار بگیرند، همچنین اسناد و اوراق وقفی به نمایش درآمده است.

از نکات برجسته در این نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری در موقوفات استان مازندران می‌باشد که سرمایه گذاران می‌توانند ضمن بازدید از نمایشگاه در غرفه فرصت‌های سرمایه گذاری مستقر در نمایشگاه حضور بهم رسانده و در اجرای پروژه‌های فوق با اوقاف مشارکت کنند.

این نمایشگاه دارای ۴ غرفه، معرفی واقفین و موقوفات، غرفه دستاورد‌ها و عملکردها، غرفه مشاوره وقف و غرفه فرصت‌های سرمایه گذاری در موقوفات و بقاع متبرکه است.

نمایشگاه وقف میراث جاودان از امروز شنبه ۴ آبان تا ۱۴ آبان از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر برپا است.

انتهای پیام/ م

افتتاح نمایشگاه وقف میراث جاودان در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.