سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت

فرمانده انتظامی آبادان از تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در میان مردم خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان ، ضمن اشاره به دستگیری ۱۰ خرده فروش مواد مخدر، کشف نیم کیلوگرم انواع مواد مخدر و کشف ۵ قبضه سلاح و مهمات غیرمجاز طی ۴ روز گذشته در این شهرستان گفت: تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در میان مردم و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان به اجرا در آمد.

او ادامه داد: بر همین اساس و با هماهنگی مراجع قضایی تعدادی از منازل و پاتوق های سوداگران مرگ مورد بازرسی قرارگرفت.

فرمانده انتظامی آبادان افزود: در این بازرسی ها ماموران کلانتری ۱۱ ولیعصر موفق شدند بیش از نیم کیلوگرم انواع مواد مخدر و تعداد ۵ قبضه سلاح و مهمات شکاری غیرمجاز را کشف کنند.

تقی زاده گفت: در این طرح همچنین ۲ دستگاه موتور سیکلت، ۲ دستگاه خودرو متعلق به خرده فروشان مواد مخدر که به وسیله آنها اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کردند نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

او با اشاره به اینکه پس از تشکیل پرونده متهمان به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، از شهروندان آبادانی خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعاتی در زمینه تهیه، توزیع، خرید، فروش و حمل و نگهداری مواد مخدر دارند را در اسرع وقت و از طریق شماره تلفن و پیامک ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.