مهم‌ترین حوادث امروز (دوم مهرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه دوم مهر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۲۲ سارق

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای مبارزه جدی با هنجارشکنان با هدف شناسایی و دستگیری سارقان و افزایش احساس امنیت شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران انتظامی شهرستان خرمشهر با هماهنگی مرجع قضائی به مدت ۴۸ ساعت به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: ماموران پلیس در اجرای این طرح ۲۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و طی عملیات‌های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ ترکارانی گفت: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۴۲ فقره سرقت اعم از؛ منزل، خودرو، موتورسیکلت، اماکن خصوصی، پلاک خودرو و کیف قاپی در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر افزود: در خاتمه ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی، از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

حریق منزل مسکونی واقع در خرمشهر

موافق زاده مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی خرمشهر در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:امروز طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی خرمشهر مبنی بر حریق واحد مسکونی در کوتشیخ کوی جم ،جم یک ، بلافاصله یک تیم اطفایی و امدادنجات از ایستگاه شماره ۲   شاهد به محل اعزام شد.

دستگیری ۲۲ سارق در خرمشهر

او علت حریق را اتصال برق عنوان کرد و ادامه داد:حریق به آشپزخانه سرایت کرده و باعث دود گرفتگی منزل شد.

 مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی خرمشهرافزود:خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.