مهم‌ترین حوادث امروز (سی ویکم شهریورماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه سی و یکم شهریور ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جلوگیری از خروج ۱۳ قطعه بلبل خرما و سه قطعه مرغ مینا

رضا جاوید رئیس اداره حفاظت محیط زیست خرمشهرگفت:یگان حفاظت محیط زیست خرمشهر طی گزارش ماموران فرماندهی هنگ مرزی خرمشهر در شلمچه موفق به دستگیری یک نفر متخلف که قصد خروج ۱۳ قطعه بلبل خرما و سه قطعه مرغ مینا را نموده بود، شدند.

او افزود:فرد متخلفی که قاچاق ۱۳ قطعه بلبل خرما و ۳ قطعه مرغ مینا به کشور همسایه را داشته دستگیرشد.

لازم به ذکر است بعد از تکمیل پرونده متخلف جهت رسیدگی به تخلف و صدور رای نهایی به مراجع قضایی معرفی گردید و پرندگان نیز به دستور مقام قضایی رهاسازی شدند.

دستگیری توزیع کننده حرفه ای مواد مخدر صنعتی

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: با دریافت اطلاعات مردمی مبنی بر انتقال و توزیع مواد مخدر صنعتی در سطح شهرستان آبادان، دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۱ ولیعصر در تحقیقات گسترده پلیسی یکی از توزیع کنندگان حرفه ای مواد مخدر صنعتی را در منطقه کوی ولیعصر آبادان شناسایی و متهم را تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی محل فعالیت این سوداگر مرگ را بازرسی و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ تقی زاده با بیان اینکه شهروندان از بابت دستگیری متهم  از پلیس قدردانی کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم چند بسته مواد مخدر صنعتی آماده فروش کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: محیط زیست ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.