مهم‌ترین حوادث امروز (شانزدهم مهرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه دهم مهر  ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق حرفه اي داخل خودرو با ۱۵ فقره سرقت

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ با اقدامات پلیسی یک سارق داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تجویل مرجع قضائی شد، از مشارکت و همکاری مردمی با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی، از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

حریق منزل مسکونی در خرمشهر

شهرام بختیاری مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: بامداد امروز طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی خرمشهر مبنی بر حریق واحد مسکونی درکوي سوم خرداد بلوک۴۰

  ، بلافاصله یک تیم اطفایی و امدادنجات از ایستگاه شماره ۱،مرکزی به محل اعزام شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان به محض رسیدن موفق به اطفای حریق شدند افزود:خوشبختانه این حادثه  هیچ تلفانی در برنداشت.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی خرمشهر ادامه داد:علت حريق بدست  کارشناسان این سازمان در حال بررسی است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.