سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار حوادث در ۴ آبان ۹۸؛

از دستگیری سارق حرفه‌ای طلا تا کشف پوشاک قاچاق

بسته اخبار حوادث شنبه ۴ آبان ۹۸ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر،  مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (شنبه چهارم آبان ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق حرفه‌ای طلا دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سارق سابقه دار حرفه‌ای طلای منازل دستگیر شد.

سردار خلیل واعظی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت طلا در منازل در شهر بوشهر طرح شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: با بررسی سوابق سارقان حرفه‌ای، یکی از سارقان سابقه دار به نام «م» به دست کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

به گفته رئیس پلیس استان بوشهر، این سارق در تحقیقات تکمیلی به ۲۶ فقره سرقت طلا و جواهر از منازل در شهر بوشهر و سایر شهرستان‌ها به ارزش ۲۲ میلیارد ریال اعتراف کرد.

واعظی با اشاره به اینکه، این سارق ۱۹ فقره سابقه کیفری دارد، بیان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی دو زن که همدست این سارق بودند به همراه دو مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

باند سارقان موبایل فروشی در کنگان متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: سارقانی که از یک مغازه موبایل فروشی ۱۳۰ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقت کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رهام رضایی افزود: در پی وقوع سرقت ۱۳۰ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش پنج میلیارد ریال از یک مغازه موبایل فروشی در شهر کنگان، در یک عملیات موفق متهم در یکی از استان‌های همجوار دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان گنکان منتقل شد.

او ادامه داد: فرد دستگیر شده پس از مواجهه با مستندات پلیس به سرقت از مغازه موبایل فروشی با همدستی دو نفر دیگر در کنگان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کنگان با اشاره به دستگیری دو نفر دیگر از اعضای این باند عنوان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

شناسایی انبار دپوی پوشاک قاچاق ۵ میلیاردی در دشتستان

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی انبار پوشاک قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی گفت: ماموران انتظامی با رصد اطلاعاتی، انبار محل دپوی انواع پوشاک قاچاق را در یکی از محله‌های برازجان شناسایی کردند.

او افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از انبار مورد نظر، ۲۰۴ گونی انواع پوشاک خارجی کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را پنج میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

دستگیری ۱۵ خرده فروش مواد مخدر درعسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: در اجرای طرح سه روزه تشدید برخورد با خرده فروشان موادمخدر، ۱۵ خرده فروش موادمخدر در شهر عسلویه شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ پیمان فتاحی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۴۳۰ گرم حشیش، ۵۰ گرم تریاک، ۲۰ گرم شیره تریاک، چهار دستگاه خودرو و هفت دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

او ادامه داد: وقوع سرقت نیز در مهر امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، کاهش ۱۶ درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه عنوان کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات از خرید و فروش مواد مخدر را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.