سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

صدور مجوز کارخانجات آرد سازی در اردبیل بدون کارشناسی ممنوع است

استاندار اردبیل گفت: برای صدور مجوز‌های کارخانجات آرد سازی باید کارشناسی‌های لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: کارخانجات آرد سازی در استان از چند سال گذشته اشباع شده و نیازی به احداث دوباره این قبیل واحد‌ها وجود ندارد.

او بیان کرد: برای صدور مجوزی در خصوص احداث این کارخانجات باید کارشناسی‌های لازم درشهرستان‌های استان انجام گیرد.

استاندار اردبیل افزود: احداث واحد‌های مازاد در استان از جمله کارخانجات آرد سازی به دلیل عدم نیاز مشکلات بعدی از جمله نداشتن توجیه اقتصادی برای مجری طرح را به دنبال دارد.

بهنام جو با اشاره به راه اندازی شهرک‌های صنعتی جدید در شهرستان‌های استان گفت: با توجه به نبود شهرک صنعتی در برخی شهرستان‌های استان اقدامات لازم در راستای تامین زمین در این شهر‌ها انجام می‌شود.

او اظهار کرد: در شهرستان‌هایی هم که فضای شهرک‌های صنعتی اشباع شده فاز‌های بعدی این شهرک‌ها احداث می‌شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: برخی کارخانجات بزرگ استان برای ایجاد فاز‌های بعدی خط تولید خود نیازمند فضا هستند و باید تامین شود.

بهنام جو در این جلسه به تدوین طرح مطالعاتی سازگاری با کم آبی در استان اشاره کرد و خواستار بررسی‌های کارشناسی در این خصوص شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به قرار گرفتن در فصل تنظیم لایحه بودجه خواستار پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص اعتبار مورد نیاز طرح‌های استان شد.

داود شایقی افزود: لایحه بودجه سال ۹۹ نیمه اول آذرماه به مجلس می‌رود و لازم است مدیران تلاش‌های لازم در خصوص جذب اعتبار را انجام دهند.

او با اشاره به افزایش اعتبارات در سالجاری در بخش‌های مختلف گفت: بخش‌های راه، فرودگاه، راه آهن، تروما و مسیر سرچم از اعتبارات ویژه‌ای در سالجاری بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ح

راه اندازی شهرک‌های صنعتی جدید در استان اردبیل

برچسب ها: شهرک صنعتی ، آرد سازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.