سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از چهار هزار خودرو حامل زائران در کرمانشاه سوخت‌گیری کردند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، گفت : در ایام اربعین بیش از چهار هزار خودرو حامل زائران در کرمانشاه سوخت‌گیری کردند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه در ایام اربعین بیش از چهار هزار خودرو حامل زائران در کرمانشاه سوخت‌گیری کردند، گفت : در این ایام روزانه حدود ۳۰۰ دستگاه اتوبوس حامل زائران کربلای معلی از مرز خسروی تردد داشته است.

او با اشاره به اینکه، در ایام اربعین سوخت‌رسانی به خودرو‌های حامل زائران کربلای معلی بدون وقفه انجام شد، گفت : از تاریخ حرکت زوار به سمت کربلا (۱۰ مهر ۹۸) تا روز اربعین (۲۷ مهر ۹۸) مصرف بنزین در این ایام نسبت به ایام اربعین سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافت و مصرف نفت‌گاز در جایگاه‌های هدف و در مسیر تردد زوار حسینی مشابه مصرف سال گذشته در ایام اربعین بوده است.

او در خصوص توزیع و مصرف گاز مایع و سی ان جی در ایام اربعین گفت: گاز مایع نسبت به همین ایام در سال گذشته، حدود ۳۰ درصد و سی ان جی ۳۵ درصد افزایش مصرف داشته است.

یاسمی گفت: گاز مایع در قالب سیلندر‌های ۱۱ و ۲۵ کیلویی و همچنین بالک (گاز بالک گاز مایعی است که توسط تانکر‌های توزیع کننده به صورت عمده در مخازن تحت فشار نصب شده در محل مصرف تخلیه می‌گردد)، توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه افزود: در ایام اربعین در قالب بازدید‌های روزانه از جایگاه‌های عرضه سوخت فرآورده‌های نفتی در مسیر زوار اربعین، بر تردد خودرو‌های باری از مرز خسروی و تامین سوخت موردنیاز آن‌ها نظارت کردیم.

 

 

انتهای پیام/د

حدود ۳۰۰ دستگاه اتوبوس حامل زائران کربلای معلی از مرز خسروی تردد داشت

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.