مدیر کل حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در ۲۴ روز گذشته بیش از ۱۰ میلیون وسیله نقلیه از محور‌های موصلاتی استان کرمانشاه تردد کردند.

تردد بیش از ۱۰ میلیون دستگاه وسیله نقلیه در ایام اربعینکرمی مدیر کل حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه   در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بااشاره به تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه از مورخ ۱۷ مهرماه ۹۸ تا ۳۰ مهرماه ۹۸ گفت: ۱۰ میلیون و ششصد و ۹۵ هزار و ۸۱۱ ️وسایل نقلیه تردد کردند.

او بیان کرد: از این تعداد ۹ میلیون و یکصد و ۱۹ هزار و ۲۲ دستگاه وسیله نقلیه سبک بودند و  ۱ میلیون و پانصدو ۷۶ هزار و ۷۸۹ وسیله نقلیه سنگین از محورهای استان کرمانشاه گذر کردند.


 ️او با اشاره به تردد زوار در این مدت از محورهای مواصلاتی و افزایش حجم ترافیک راه ها گفت: بیشترین تردد در محور کرمانشاه - بیستون با  پانصدو ۲۸ هزار و یکصدو ۷۲ دستگاه خودرو به ثبت رسیده است.


به گفته مدیر کل حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه کمترین تردد  نیز در محور گیلانغرب - سرپل ذهاب با ثبت  پانزده هزار و ۲۹۷ دستگاه وسیله نقلیه بوده است.

 ️او با بیان اینکه تردد  زوار از محور قصرشیرین - خسروی  به بیست و۶ هزار و نهصد و ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه در این مدت رسید گفت:۳۰۰ هزار نفر از پایانه مرزی خسروی تردد کردند که ۱۲۰ هزار زائر از مرز خسروی خارج و ۱۶۰ هزار نفر از مرز کشوری به کشور ایران بازگشتند.

انتهای  پیام/ز



  محور کرمانشاه - بیستون بیشترین تردد در ایام اربعین ثبت کرد  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.