مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از رشد ۳۰۰ درصدی تردد وسایل نقلیه در استان کرمانشاه در ایام اربعین حسینی امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در خصوص آخرین آمار تردد وسایل نقلیه زوار حسینی در ایام اربعین در استان کرمانشاه، گفت : روزانه به طور میانگین ۴۰ هزار خودرو با هدف شرکت در مراسم اربعین حسینی از مسیر کرمانشاه به اسلام‌آباد غرب و از آنجا به سمت مرز‌های خسروی و مهران و بالعکس تردد داشته‌اند که نشان‌دهنده رشد ۳۰۰ درصدی تردد در این مسیر بوده است.

او گفت : تردد این تعداد از خودرو از تاریخ ۷ لغایت ۲۷ مهرماه بوده است؛ در حالی که در حالت عادی روزانه بین ۱۰ تا ۱۲ هزار تردد در این محور صورت می‌گیرد، به طور میانگین طی ۲۰ روز ۸۰۰ هزار خودرو راهی مرز‌های خسروی و مهران برای حضور در راهپیمایی شده‌اند.

کرمی با بیان اینکه در ایام اربعین مشکل خاصی از نظر امکانات جاده‌ای نداشته‌ایم، گفت: این حجم از تردد خودرو به غیر از تردد سایر محور‌های استان است و جمع تردد در کل محور‌های استان به حدود ۱۶۰ الی ۱۷۰ هزار مورد در روز رسیده است .

 

 

انتهای پیام/د

۴۰ هزار خودرو با هدف شرکت در مراسم اربعین

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.