سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین:

سامانه جامع ثبت انبار‌ها با اهتمام جدی دنبال شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: برای مقابله با قاچاق باید سامانه جامع ثبت انبار‌ها با اهتمام جدی دنبال شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در ستاد مبارزه با قاچاق کالای استان گفت: مهمترین اقدام در حوزه مقابله با قاچاق در بازار، کنترل انبار‌ها است که در این زمینه باید سامانه جامع ثبت انبار‌ها با اهتمام جدی دنبال شود.

حبیبی افزود: الان نیروی انتظامی تنها دستگاه مقابله با قاچاق کالا محسوب می‌شود که هم پرهزینه است و هم با سختی و دشواری صورت می‌گیرد.

او اضافه کرد: در حوزه قاچاق کالا باید علاوه بر پیشگیری و مقابله به سمت اقدامات فرهنگی حرکت کنیم و در این رابطه باید از فضای مجازی، رسانه‌ها و مطبوعات استفاده کرد.

حبیبی به وجود ۱۰ هزار ابزار کشاورزی در استان اشاره کرد و گفت: پلاک گذاری این خودرو‌ها و ادوات در استان اقدام بسیار مثبتی است که علاوه بر جلوگیری از مصرف بی‌رویه سوخت باعث کاهش تبعات اجتماعی و اقتصادی می‌شود.

این مسئول درباره واحد‌های صنفی فاقد پروانه کسب در استان، اظهار داشت: جوانان در جامعه بیشتر از سایر اقشار با مکمل‌های ورزشی قاچاق سروکار دارند و در این رابطه باید نیروی انتظامی گزارش دهد که اقدامات تا کجا پیش رفته است.

حبیبی خاطرنشان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان و سازمان صنعت، معدن و تجارت باید در حوزه باشگاه‌های فاقد مجوز وارد میدان شوند و تعیین تکلیف کنند.

انتهای پیام/ک

برای مقابله با قاچاق باید سامانه جامع ثبت انبار‌ها با اهتمام جدی دنبال شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.