سرپرست مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: هنوز علت آتش سوزی دیروز در یکی از واحد‌های تولید محصولات شیمیایی شهرک صنعتی لیا مشخص نیست.

بررسی علت و میزان خسارت به شرکت تولید کننده مواد شیمیاییمهدی خانی سرپرست مدیریت بحران استانداری قزوین  در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ با اشاره  به آتش سوزی واحد تولیدی  در شهرک صنعتی لیا گفت: با خاموش شدن آتش و پایان لکه گیری ، کارشناسان در حال برآورد میزان خسارت هستند.

مهدیخانی افزود: در حادثه آتش سوزی مجموعه گروه صنعتی مکرر تولید کننده انواع رنگ و عایق شیمیایی در شهرک صنعتی لیا، ۷ نفر از جمله ۶ آتش نشان و یک نگهبان مصدوم شدند.

وی اضافه کرد: ۵ مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شدند که دو نفر از آنان، به علت استنشاق گاز‌های سمی، مسموم و سه نفر هم هنگام لکه گیری، دچار حوادث فیزیکی شده بودند.


بیشتر بخوانید: آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی لیا / آتش خاموش شد 


سرپرست مدیریت بحران استانداری قزوین اضافه کرد: نگهداری مقادیر زیادی از مواد اولیه شیمیایی در انبارها، می‌تواند علت بروز چنین حوادثی باشد.

مهدی خانی گفت: در این حادثه ۲۰ تیم آتش نشانی از قزوین و شهر‌های اطراف، با صرف ۵ تن کف، آتش را مهار کردند و از تانکر‌های آبرسانی ارتش، شهرداری و بخش خصوصی هم استفاده شد.

انتهای پیام/

آتش سوزی در شرکت تولید کننده مواد شیمیایی 

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.